Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر تخریب یک ساختمان در خیابان نبرد شمالی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز (۱۳ آبان) یک مورد حادثه تخریب یک ساختمان در خیابان نبرد شمالی، خیایان ثانی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی افزود: محل حادثه ساختمان سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود که کارگران چند روزی بود کار تخریب آنجا را آغاز کرده بودند که ناگهان در ساعات میانی بامداد، بخشی از ساختمان (هم نمای بیرونی و هم قسمتی از سقفها و دیوارها) در هر سه طبقه تخریب شده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با توجه به ریسک خطر بالا، ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند، هیچ کدام از کارگران و مسئولان پروژه در محل حضور نداشتند و به تماسهای گرفته شده نیز پاسخگو نبودند هرچند که مسئولان پروژه در این چنین مواردی حتی در نیمه‌های شب نیز باید پاسخگو باشند.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: از طریق اطلاعات به دست آمده توسط عوامل شهرداری که در محل حاضر شده بودند، مشخص شد فردی زیر آوار نیست البته یکی، دو ساعت بعد نیز پس از استعلامات صورت گرفته از مسئولان پروژه و طبق بررسی‌های آتش‌نشانان، عدم محبوس بودن فرد یا افراد زیر آوار محرز شد.

ملکی گفت: این حادثه خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نداشت و آتش‌نشانان در ساعت ۴:۱۲ بامداد، محل حادثه را تحویل عوامل شهرداری دادند و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

وی اظهار کرد: برخلاف تفکر برخی از افراد مبنی بر ساده بودن تخریب یک ساختمان، باید گفت انجام این کار بسیار پیچیده‌ است، هر چقدر ساختمان قدیمی‌تر باشد، بیشتر ایستایی آن از بین می‌رود. در نتیجه باید در این رابطه از کارگران حرفه‌ای و به اصطلاح تخریب‌کار استفاده شود.

کد خبر 562168 برچسب‌ها تهران حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران حوادث ایران آتش نشانان یک ساختمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری