Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع): رجاله‌های زمان نمی‌توانند به نام پیامبر (ص) صدمه بزنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی، به مناسبت سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با تبریک این عید سعید، میلاد پیامبر اکرم را، زمینه بعثت، به عنوان بزرگترین حادثه در تاریخ بشر توصیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت آیت الله خامنه‌ای، با بیان اینکه، در قرآن کریم، آیات متعددی درباره ویژگی‌های حضرت محمد (ص) آمده است، که برخی از آن‌ها تناسب روشنی با وضع کنونی بشر دارد، افزودند: بشر امروز، بیش از همیشه در رنج است، و نابرابری، جنگ، مادی گرایی افراطی، استفاده از علم و فناوری برای سرکوب، طغیانگری‌های متعدد، واقعیت‌های امروز بشر است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: بسیاری از رنج‌های بشر، از گذشته وجود داشته است و آنچه دنیای امروز را متفاوت کرده، استفاده از علم و فناوری، برای سرکوب بشر و منافع طاغوت‌های زمان است، که رفتار امروز آمریکا در سراسر جهان، از نمونه‌های این استفاده‌ی ناصحیح از علم و فناوری برای جنگ افروزی و وحشی‌گری است.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه، دشمن اسلام، امروز استکبار و صهیونیسم هستند، که با همه وجودشان با اسلام مقابله می‌کنند، تصریح کردند: آخرین نمونه این مقابله همین نمایش زشتی است که در پاریس اتفاق افتاد.
ایشان در این زمینه افزودند: ظاهر امر این بود، که کاریکاتوری کشیده شده، اما در واقع، دست‌هایی پشت صحنه در این ماجرا وجود داشت، که حمایت عناصر سیاسی از اقدام مشابه قبلی، نشان دهنده اهداف پشت پرده دشمنان اسلام است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، با اشاره به خشم سرشار امت اسلام تاکید کردند: حرکتی که امروز در بین مسلمانان کشور‌های مختلف در واکنش به توهین به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام (ص) دیده می‌شود، نشان دهنده زنده بودن امت اسلامی است.
رهبر معظم انقلاب، ادعای حقوق بشر مقامات فرانسه را، عبرت این ماجرا توصیف کردند و افزودند: مقامات فرانسه، در حالی ادعای حقوق بشر می‌کنند، که منافقین را، که بزرگترین گروه تروریستی است و در کارنامه اش، ترور بسیاری از مقامات سیاسی و قضایی و نمایندگان مجلس و ۱۷ هزار شهروند ایرانی وجود دارد، در کشورشان پناه داده اند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به تکرار شدن موضوع اهانت به مقدسات اسلامی در آمریکا و اروپا افزودند: این اهانت‌ها، نمی‌تواند به جَلالت، عظمت و چهره‌ی نورانی پیامبر اسلام (ص)، خدشه‌ای وارد کند، اما، نشان دهنده‌ی "ذات ظلمانیء تمدن غرب" است.

رهبر انقلاب، با اشاره به اهمیت بیش از پیش ابتکار امام راحل، در نام گذاری هفته وحدت، گفتند: حوادثی که امروز اتفاق افتاده و اختلافات گوناگونی که میان کشور‌های اسلامی به وجود آمده، مشخص می‌کند که چقدر اتحاد دنیای اسلام مهم است و عنصر ذی قیمتی است که اگر بود، بسیاری از این اتفاقات رخ نمیداد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، افزوند: هر چند برخی از مخاطبانء "شعار وحدت"، در آن زمان، ارزش واقعی این موضوع را درک نکردند، اما در مقابل، دشمنان دنیای اسلام، با درک این واقعیت، که وحدت دنیای اسلام، موجب زوال آنان خواهد شد، به برنامه ریزی، ضد این حرکت پرداختند.
ایشان یکی از اقدامات جبهه مقابل دنیای اسلام را برای تحقق نیافتن شعار وحدت، ایجاد مراکزی، برای تولید اندیشه‌های خلاف وحدت دانستند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، یکی دیگر از اقدامات آنان را، برای مقابله با شعار وحدت دنیای اسلام، تشکیل، تجهیز و حمایت آشکار و پنهان از گروه‌های تکفیری دانستند و افزودند: خود آمریکایی‌ها، و برخی از سران آنان، به صراحت، به دست داشتن دولت‌های قبلی امریکا در تشکیل گروه جرارء داعش اذعان می‌کنند.
رهبر معظم انقلاب افزودند: جرم اصلی در تشکیل این گروه‌ها، متوجه آمریکایی هاست، و بعد از آمریکایی‌ها، این گناه، بر دوش برخی از دولت‌های مزدورء منطقه، از جمله سعودی هاست، که در تسلیح گروه‌های تکفیری، نقش داشته اند.
حضرت ایت الله خامنه‌ای، جرم دیگر آمریکایی‌ها را، لشکرکشی آنان به کشور‌های اسلامی، از جمله افغانستان برشمردند و افزوند: حضور آنان، همواره با جنگ داخلی، نا امنی و نابود کردن زیر ساخت‌ها، همراه بوده است.
ایشان افزودند: آمریکایی‌ها، همچنان به فکر تکرار لشکر کشی به کشور‌های اسلامی، از نفوذ در عراق هستند، که حضور و ایستادگی جوانان مومن و غیورء عراقی، امکان تحقق چنین نقشه‌هایی را، از آنان گرفته است.
رهبر معظم انقلاب، تلاش برای کم رنگ کردن مساله فلسطین، و حرکت خیانت بارء برخی از سران کشور‌های اسلامی به سمت سازش را، یکی از نتایج عدم وحدت امت اسلامی دانستند و تاکید کردند: این حرکات حقیرء سازش طلبانه، نمی‌تواند موجب فراموش شدن موضوع فلسطین شود، مسئله فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد و فلسطین، فلسطین خواهد شد و رژیم صهیونیستی جعلی از بین خواهد رفت، در این تردیدی نیست.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، همچنین، با اشاره به اوضاع یمن افزودند: پنج سال است، که ملت یمن، زیر شدید‌ترین حملات قرار دارد و سعودی‌ها، با قصاوت کامل، بیمارستان‌ها، مدارس و خانه‌ها را در یمن، مورد حمله قرار می‌دهند.
رهبر انقلاب در جمع بندی این بخش از سخنان خود تاکید کردند: علاج واقعی مشکلات دولت‌های اسلامی، و ملت‌های مسلمان، از کشمیر تا لیبی و یمن و فلسطین، در گروی وحدت امت اسلامی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، با اشاره به تقارن سیزده آبان ـ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ـ با ولادت پیامبر اسلام، این روز را، کار نمادینی در مبارزه با استکبار و مظهر استکبارستیزی ملت ایران خواندند.
رهبر انقلاب، با بیان اینکه استکبار، جامع همه زشتی هاست، افزودند: رژیم آمریکا، رژیمی جنگ افروز، تروریست، تروریست پرور، مداخله گر و انحصارطلب است، و اقدام دانشجویان در ۱۳ آبان، عین عقلانیت، و تسلیم شدن در برابر آمریکا ضد عقلانیت است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، با بیان اینکه در این قضیه، ما شروع کننده نبودیم و سفارت آمریکا در اول انقلاب، مشغول کار بود، تاکید کردند: آمریکایی‌ها، شروع کردند و علیه انقلاب اسلامی، در کنگره قطعنامه تصویب کردند و گروه‌های تروریستی و کودتاگر بوجود آوردند.
ایشان افزودند: در خود سفارت، که به حق، لانه جاسوسی گفته شد، تمهیدات جاسوسی عظیمی تدارک دیدند، بنابراین، حرکت دانشجویان، دفاعی بجا، و عقلانی بود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: برخی تصورشان از دولت آمریکا، تصور غلطی است، فکر می‌کنند اگر دولتی، خودش را تسلیم کند، بهره می‌برد، در صورتی که آن‌هایی که در دنیا، زیر بار زورگویی آمریکا رفتند، عقب افتادند.
ایشان افزودند: اینگونه رژیم‌ها، مانند پهلوی، روز به روز، وابسته‌تر و گرفتارتر می‌شوند. حضرت آیت الله خامنه‌ای، با بیان اینکه سیاست ما، در قبال آمریکا، حساب شده و مشخص است، تاکید کردند: این سیاست، با رفت و آمد اشخاص تغییر نمی‌کند و انتخابات آمریکا، در سیاست ما هیچ تاثیری ندارد.
ایشان افزودند: البته، وضع خود آن‌ها تماشایی است، رئیس جمهوری که سرء کار است، و خودش انتخابات را برگزار می‌کند، می‌گوید: این، متقلبانه‌ترین انتخابات آمریکاست، و رقیبش هم می‌گوید ترامپ قصد تقلب وسیع دارد.
رهبر انقلاب گفتند: این، نمونه‌ای از چهره‌ی کریه لیبرال دموکراسی آمریکایی است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: اینگونه امپراطوری، دیری نمی‌پاید و خیلی عمر طولانی نخواهد داشت، فقط اگر برخی سرکار بیایند، زودتر منهدم می‌شود.
رهبر انقلاب افزودند: دشمنی آمریکا با ما، به خاطر به رسمیت نشناختن سلطه و سیاست‌های ظالمانه آن‌ها در منطقه است و این دشمنی، ادامه دارد و تنها را برطرف کردن این دشمنی، مایوس کردن آنهاست.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: باید قوی بشویم و ابزار‌های قدرت واقعی را، در خودمان تقویت کنیم، البته، مردم، انصافا در این مدتی که مشکلات تحریم و تبعات آن بوده، خوب ایستادگی کردند و از خود استقامت نشان دادند، اما مسئولان، باید در سه زمینه‌ی اقتصاد، امنیت و فرهنگ، تحرک بهتری داشته باشند.

ایشان افزودند: در باب امنیت، کشور باید به ابزار‌های دفاعی مجهز شود، این‌ها، امنیت خارجی کشور را تامین می‌کند در امنیت داخلی هم، دستگاه‌های امنیتی، باید مواظب نفوذ دشمن و وسوسه هایشان باشند، و در باب فرهنگ هم، مسئولان باید تلاش‌های هوشمندانه‌ای بکنند.
رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به جنگ قره باغ، بین دو همسایه شمالی کشور، این جنگ را، حادثه‌ای تلخ خواندند که امنیت منطقه را تهدید می‌کند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: این جنگ، باید هرچه زودتر تمام شود، البته سرزمین‌های جمهوری آذربایجان، که ارمنستان آن‌ها را تصرف کرده، باید همه برگردد و در مقابل، امنیت ارامنه‌ای که در این سرزمین‌ها هستند باید تامین شود.
ایشان افزودند: دو طرف باید مرز‌های بین المللی را به رسمیت بشناسند. برچسب ها: رهبر انقلاب ، سخنرانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رهبر انقلاب سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب کشور های اسلامی ایشان افزودند انقلاب اسلامی دنیای اسلام تاکید کردند رهبر انقلاب آمریکایی ها امت اسلام گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن

به گزارش خبرآنلاین؛همه افراد به دلیل عدم تحمل لاکتوز نمی توانند شیر بنوشند. با این حال، جایگزین های شیر مانند شیر بادام، شیر سویا و غیره در دسترس هستند.

سلامت نیوز در خبری نوشت:کسانی که می توانند شیر گاو بنوشند می توانند از مزایای تغذیه ای فراوان آن بهره مند شوند. شیر برای سلامتی ما عالی است، اما بهترین زمان نوشیدن شیر را می دانید؟

شیر به دلیل خواص تغذیه ای و گوارشی، بخش مهمی از رژیم غذایی ما است و دانستن چگونگی و زمان نوشیدن شیر برای به حداکثر رساندن فواید آن بسیار مهم است.

به عنوان مثال، شما نباید میلک شیک مصرف کنید. این به این دلیل است که مخلوط کردن میوه های ترش، موز، خربزه یا انبه در شیر یا ماست عاقلانه نیست؛ به ویژه توصیه می شود از نوشیدن میلک شیک موز یا اسموتی میوه خودداری کنید. چرا که ممکن است فلور روده ما را تغییر دهد و منجر به سموم و احتقان سینوسی، بثورات، کهیر، سرماخوردگی، سرفه و آلرژی شود.

کسانی که می خواهند بدن خود را بسازند و توده عضلانی به دست آورند باید صبح ها شیر بنوشند. با این حال، کسانی که می خواهند وزن کم کنند یا خواب راحتی داشته باشند، باید شب ها شیر بنوشند.

با این حال، آنها اکثرا معتقدند بهترین زمان برای نوشیدن شیر، زمان خواب است. نوشیدن شیر در صبح توصیه نمی شود زیرا معده بسیار سنگین می شود و هضم آن دشوار است. این باعث می شود که فرد در طول روز احساس بی حالی کند. برای کسانی که روز خود را با ورزش شروع می کنند، نوشیدن شیر در صبح اغلب باعث اسیدیته می شود.همچنین هرگز نوشیدن شیر در صبح برای افراد بالای ۵ سال توصیه نمی شود.

اگر می خواهید وزن کم کنید، بهترین زمان برای نوشیدن شیر قبل از خواب است نوشیدن شیر قبل خواب به شما کمک می کند تا در هنگام خواب کالری بسوزانید. این به این دلیل است که شیر به ما کمک می کند بهتر بخوابیم و کالری سوزی را برای بدن آسان تر می کند.

فقط نوشیدن یک فنجان شیر در شب می تواند به سیری شما کمک کند و شما را از پرخوری دور نگه دارد. علاوه بر این، به آرامش ذهن شما و ایجاد خواب بهتر کمک می کند. اگر هدف شما کاهش وزن است، بهتر است شب ها نیم ساعت قبل از خواب شیر کم چرب بنوشید.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899896

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور