Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، تنها چند ساعت مانده به آغاز رای‌گیری رسمی در آمریکا، دونالد ترامپ برای ماندن در کاخ‌ سفید و جو بایدن برای راه یافتن به آن آخرین تلاش‌های خود را کردند. دو نامزد روز دوشنبه، به طرز خستگی‌ناپذیری باز هم به ایالت‌های حساس و کلیدی چون پنسیلوانیا، کارولینای شمالی، ویسکانسن، میشیگان و اوهایو رفتند تا بلکه تعداد معدودی از رای‌دهندگانی را که هنوز مردد یا بی‌میل به رای دادن هستند، به اردوی خود جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته پیش نظرسنجی رویترز-ایپسوس نشان می‌داد که دونالد ترامپ و جو بایدن در سه ایالت فلوریدا، کارولینای شمالی و آریزونا به لحاظ آماری برابر هستند.

آخرین نظرسنجی ملی رویترز-ایپسوس ساعاتی پیش از انتخابات نشان می‌دهد که بایدن در میان تمام رای‌دهندگان احتمالی اکثریت دارد؛ ۵۲ درصد گفتند که از او حمایت می‌کنند و ۴۴ درصد قصد دارند به ترامپ رای بدهند.

این نظرسنجی ملی از ۲۹ اکتبر تا دوم نوامبر از ۱۳۳۳ فرد بزرگسال شامل ۹۱۴ رای‌دهنده احتمالی انجام شده است. این نظرسنجی، یک بازه معتبر ۴ درصدی دارد.

رویترز-ایپسوس همچنین از رای‌دهندگان احتمالی در شش ایالت فلوریدا، آریزونا، کارولینای شمالی، میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا نظرسنجی کردند. این ایالات نقش مهمی در پیروزی بایدن یا پیروزی ترامپ ایفا می‌کنند.

در فلوریدا (نظرسنجی ۲۷ اکتبر تا اول نوامبر) نشان می‌دهد، ۵۰ درصد بایدن و ۴۶ درصد ترامپ را انتخاب کردند. نظرسنجی پیش از آن نشان می‌داد، بایدن ۴۹ درصد به ۴۷ درصد از ترامپ جلوتر است و این عملا به معنی تساوی است چون حاشیه آن در بازه معتبر این نظرسنجی است.

۴۱ درصد گفتند که رای داده‌اند. ۴۷ درصد گفتند بایدن در مدیریت کرونا بهتر عمل می‌کند و ۴۴ درصد عملکرد ترامپ را تایید کردند. ۵۳ درصد گفتند ترامپ در مدیریت اقتصادی بهتر است و ۴۲ درصد هم بایدن را ترجیح دادند.

در آریزونا (نظرسنجی ۲۷ اکتبر تا اول نوامبر)، ۴۹ درصد بایدن و ۴۷ درصد ترامپ را انتخاب کردند و این عملا به معنی تساوی است چون حاشیه آن در بازه معتبر این نظرسنجی است.

یک نظرسنجی پیش از آن هم یک رقابت به لحاظ آماری برابر را نشان می‌داد و ۴۸ درصد بایدن و ۴۶ درصد از ترامپ طرفداری کردند. ۴۹ درصد گفتند که رای داده‌اند. ۴۹ درصد گفتند بایدن در مدیریت پاندمی کرونا عملکرد بهتری خواهد داشت و ۴۱ درصد هم چنین نظری درباره ترامپ داشتند. ۵۲ درصد مدیریت اقتصادی ترامپ را بهتر دانستند و ۴۲ درصد هم بایدن را انتخاب کردند.

در کارولینای شمالی (نظرسنجی ۲۷ اکتبر تا اول نوامبر)، ۴۹ درصد بایدن و ۴۸ درصد ترامپ را انتخاب کردند. این عملا به معنی تساوی است چون حاشیه آن در بازه معتبر این نظرسنجی است، درست مانند نظرسنجی پیش از آن که درصدهای بایدن و ترامپ را ۴۹ به ۴۸ درصد نشان می‌داد.

۴۳ درصد گفتند رای داده‌اند. ۴۹ درصد گفتند بایدن عملکرد بهتری در مدیریت پاندمی کرونا خواهد داشت و ۴۳ درصد هم ترامپ را انتخاب کردند. در بحث مدیریت اقتصادی هم ۵۱ درصد ترامپ و ۴۳ درصد هم بایدن را بهتر دانستند.

در نظرسنجی میشیگان (۲۷ اکتبر تا اول نوامبر)، ۵۲ درصد بایدن و ۴۲ درصد ترامپ را انتخاب کردند. یک هفته پیش از آن، بایدن ۵۲ درصد به ۴۳ درصد بود.

۳۷ درصد از بزرگسالان گفتند که رای داده‌اند. در بحث مدیریت پاندمی، ۵۲ درصد بایدن و ۴۰ درصد ترامپ را ترجیح دادند. ۴۸ درصد گفتند مدیریت اقتصادی ترامپ بهتر است و ۴۴ درصد هم بایدن را انتخاب کردند.

در ویسکانسین (نظرسنجی ۲۷ اکتبر تا اول نوامبر)، ۵۳ درصد بایدن و ۴۳ درصد ترامپ را انتخاب کردند. بایدن یک هفته پیش از آن، ۵۳ درصد به ۴۴ درصد بود.

۴۱ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که رای داده‌اند. در بحث مدیریت پاندمی، ۵۲ درصد به بایدن و ۳۸ درصد به ترامپ رای دادند. ۴۷ درص مدیریت اقتصادی ترامپ را بهتر دانستند و ۴۵ درصد هم چنین نظری درباره بایدن داشتند.

در نظرسنجی از پنسیلوانیا (۲۷ اکتبر تا اول نوامبر)، ۵۱ درصد از بایدن و ۴۴ درصد از ترامپ هواداری کردند. نتایج بایدن یک هفته پیش از آن، ۵۰ درصد به ۴۵ درصد بود.

۲۵ درصد گفتند که رای داده‌اند. در بحث مدیریت پاندمی، بایدن و ترامپ ۵۱ درصد به ۴۰ درصد شدند. ۴۸ درصد مدیریت اقتصادی ترامپ را بهتر دانستند و ۴۶ درصد هم بایدن را انتخاب کردند.

کد خبر 562156 برچسب‌ها آمریکا - انتخابات آمریکا - دونالد ترامپ آمریکا - جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا انتخابات آمریکا دونالد ترامپ آمریکا جوزف بایدن گفتند که رای داده اند مدیریت اقتصادی ترامپ درصد هم بایدن کارولینای شمالی بهتر دانستند مدیریت پاندمی بحث مدیریت درصد گفتند درصد بایدن یک هفته پیش ۴۴ درصد پیش از آن ۴۳ درصد ۴۹ درصد ۴۸ درصد ۵۲ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه