Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه و هم زمان با ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین، مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه امام صادق (ع) در بیت معظم له برگزار شد.

در این مراسم آیت الله محمودی گلپایگانی با ابراز امیدواری در خصوص تلاش بیش از پیش طلاب در جهت ترویج معارف اسلامی و سربازی امام صادق (ع) گفت: باید از افکار و زیرساخت‌های اعتقادی و فکری اسلام ناب محمدی (ص) در برابر توهین‌ها و هجمه‌های دشمنان حفاظت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان اینکه امروز دشمن با ایجاد شبهه در بدیهیات به مبانی فکری و اعتقادی یورش می‌آورد، افزود: طلابی که امروز معمم شده و لباس خدمت و لباس رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) را به تن می‌کنند، وظیفه خطیری در جامعه اسلامی برعهده دارند.

بر اساس این گزارش، حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین با شش هزار مترمربع و یک هزار و ۵۰۰ متر زیربنای آموزشی تاکنون توانسته در حدود دو هزار و ۵۰۰ طلبه جذب کند.

این حوزه علمیه ۲۱ طلبه و روحانی شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این نظر جزو سه حوزه اول استان تهران است.

کد خبر 5062611

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله محمودی آئین عمامه گذاری حوزه علمیه ورامین ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان بوشهر هفته وحدت کرمانشاه گرگان پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد محدودیت های کرونایی امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم مدیر حوزه‌های علمیه، سطح اساتید حوزه علمیه را خوب برشمرد و گفت: امروز سازندگی در همه حوزه‌ها بویژه تعلیم و تربیت باید در اولویت قرار گیرد.


آیت الله طباطبایی داشتن اخلاق اسلامی در کلاس‌های درس را امری لازم و ضروری برشمرد و افزود: تربیت انسانی و اسلامی در کنار تدریس بسیار مهم است و در شرایط کنونی ریشه ماندن در این مسیر را بیش از پیش هموار میکند.


معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه اصفهان نیز با بیان اینکه در این مراسم از ۱۴ استاد برتر قدردانی شد گفت: در سراسر استان بیش از ۶۰۰ نفر معلم در بیش از ۴۰ مدرسه تحت پوشش حوزه علمیه مشغول به فعالیت هستند.


حجت الاسلام محمدحسن ترابی افزود: افراد برتر بشاخص‌های تعریف شده را مانند نظم در ارایه دروس، کیفیت مطالب ارایه شده، استفاده از روش‌های نوین در اموزش داشته اند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند