Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:05:07 GMT

دردسر تخریب ساختمان‌های قدیمی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۸۱۷۴

دردسر تخریب ساختمان‌های قدیمی در پایتخت

خبرگزاری فارس: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره حادثه تخریب و ریزش یک ساختمان در خیابان نبرد شمالی، خیابان ثانی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز به وقوع پیوسته که نیرو‌های آتش نشانی پس از اطلاع از حادثه در محل حضور یافته و اقدامات لازم را جهت ایمن سازی ساختمان انجام دادند.

وی افزود: مسؤولان پروژه در ساعات پس از حادثه پاسخگو نبودند و مشخص نبود چند نفر در حادثه تخریب ساختمان دچار آسیب شده‌اند، ولی با بررسی‌های نیرو‌های آتش نشانی و پاسخ مسؤولان پروژه البته با تأخیر مشخص شد که خوشبختانه کسی در زیر آوار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: همچنین ساعت ۳:۴۶ صبح امروز، گزارشی به نیرو‌های آتش‌نشانی اعلام شد که احتمال ریزش آوار در بازاری در خیابان وحدت اسلامی وجود دارد و بر همین اساس دو ایستگاه آتش‌نشانی در محل حضور یافتند.

ملکی گفت: ساختمان قدیمی در کنار پاساژ سه طبقه در بازار خیابان وحدت اسلامی خاکبرداری آن انجام گرفته بود که به همین علت بخشی از مغازه‌های این پاساژ دیوار آن‌ها دچار آسیب و تخریب شده بود که نیرو‌های آتش نشانی نسبت به ایمن سازی این پاساژ نیز اقدام کردند.

وی بیان داشت داد: ۲ نگهبان در پاساژ حضور داشتند که با توصیه نیرو‌های آتش‌نشانی از محل حادثه خارج شدند و خوشبختانه این حادثه نیز مصدومی برجای نگذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مسؤولان پروژه‌ها و مالکان ساختمان‌های درحال تخریب خواست که حتماً احتیاط‌های لازم را هنگام تخریب ساختمان انجام دهند چرا که هرگونه بی احتیاطی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و جان کارگران و افراد حاضر در پروژه را به خطر اندازد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تخریب ساختمان های قدیمی پایتخت ریزش ساختمان نیرو های آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)