Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به مراجعه ۱۰۵۰۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان تهران در شبانه روز گذشته، گفت: از این تعداد ۸۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها مورد پذیرش قرار گرفتند که ۱۷۰ نفر آنان در بخش های مراقبت ویژه بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته زالی در حال حاضر ۶۳۳۷ بیمار با تشخیص کرونا در بخش های عادی و ویژه ۱۰۸ بیمارستان استان تهران بستری هستند که رکوردی بی سابقه در میزان بستری مبتلایان کرونایی در ۹ ماه اخیر بوده و ۱۷۰۲ نفر آنان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: همچنین در شبانه روز گذشته ۸۲۰ بیمار از بیمارستان های استان تهران ترخیص شدند و ۹۰ بیمار نیز با تشخیص کرونا و پیوست آزمایشگاهی PCR مثبت فوت شدند.

وی با اشاره به وخامت حال ۱۷۰۰ بیماری بستری در بخش‌های ویژه گفت: بیمارانی که در بخش‌های مراقبت ویژه بستری می شوند معمولا یا با حال بسیار وخیم مستقیما و در بدو ورود به آی سی یو منتقل می شوند و یا اینکه به دنبال وخیم شدن حالشان از بخش های عادی به بخش ویژه منتقل می شوند.

به گفته زالی، با توجه به آمار بالا و وخامت حال بیماران بستری در بخش های ویژه، پیش بینی می شود کماکان آمار فوتی ها تا 3 هفته آینده همچنان بالا باشد و در بهترین شرایط کاهش مرگ و میر تا سه هفته آینده تجلی نخواهد کرد.

زالی در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی در تهران، گفت: علاوه بر تمدید محدودیت های قبلی، این هفته شاهد اعمال محدودیت های تردد برون شهری در تهران و ۲۵ استان و ۹۱ ایستگاه هستیم.

وی با اشاره به شرایط پیچیده و وجود ۱۲۰ مبادی ورودی و خروجی در تهران دارد، خاطرنشان کرد: با تلاش نیروی انتظامی مبادی غیر اصلی مسدود شده و تمام نقل و انتقال را به مسیر مبادی اصلی هدایت و کنترل می شوند.

به گفته زالی، تمدید محدودیت های گروه های سه و چهار و تداوم حضور ۵۰ درصدی کارکنان تا اخر آبان ماه از دیگر محدودیت های اعمال شده برای تهران است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیشترین مشکل را مربوط به ترددهای درون شهری برشمرد و با اشاره به شلوغی تهران و ترافیک بالای آن، گفت: متاسفانه ترافیک تهران تغییری نداشته است و فضای شهری پرخطر به خصوص پاساژها و مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از تراکم بالایی برخوردار هستند و کماکان خطر در تهران بسیار جدی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا کووید ۱۹ کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه