Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیار راستگو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ستادهای ملی استانی و شهرستانی مقابله با کرونا تاکنون هیچ مصوبه ای مبنی بر دور کاری در آذربایجان شرقی نداشته اند.
در شبانه روز گذشته برخی از پایگاه های خبری مطالبی مبنی بر دور کاری در آذربایجان شرقی از فردا چهارشنبه منتشر کردند.

به گزارش ایرنا، محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر استان از جمله تبریز اعمال شده که این محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال می‌شوند و تا دو هفته‌ی دیگر هم قابل تمدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این محدودیت‌ها در تبریز در مشاغل گروه سه و چهار و در ۹ شهرستان‌ در گروه‌های دو، سه و چهار اعمال می‌شوند.

مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در شهرستان‌های عجب شیر، آذرشهر، بناب، اهر، شبستر، مراغه، چاراویماق، میانه و بناب، حق فعالیت ندارند.

بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، فهرست مشاغلی که امکان ادامه‌ی فعالیت ندارند، از این قرار است:

گروه شغلی ۲: مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی‌فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی‌فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت‌فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی‌فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل.

گروه شغلی ۳: مدارس،  دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی-حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی.

گروه شغلی ۴: همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ‌وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز اخبار کنکور آذربایجان شرقی مراکز فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و تجلیل از منتخبان در تبریز برگزار می‌شوذ.

«پله های آسمان» عنوان جشنواره قرآنی است که همزمان با دهه فجر و در دو بخش «تقلیدی و تحقیق» و «حفظ یک و سه جزء» با هدف نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و به صورت حضوری و مجازی در آذربایجان شرقی برگزار شد.

«زمینه سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه های قرآنی» از دیگر اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی بود که بخش حضوری آن به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی در دو زمینه حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

«نماز، امانت دهی، حجاب و عفاف، ادب و خوش رفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار دریافتی و احترام به والدین و بزرگترها» محورهای جشنواره «پله های آسمان» بوده که بخش مجازی آن نیز در زمینه‌هایی چون نقاشی، عکس نوشته و کاریکاتور، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ با ۵۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری برگزار شد.

آیین اختتامیه این جشنواره قرآنی پس از برگزاری بخش‌های مختلف و مشخص شدن منتخبان آن یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ عصر در بوستان قرآن کریم واقع در جلالیه تبریز و با حضور آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

در آئین اختتامیه جشنواره «پله های آسمان» که به همت مجمع قاریان تبریز و شهرداری منطقه ۷ و با همکاری تعدادی از دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود، ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی و نیز جمعی از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد