Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ صحن جامع حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به دستور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس، به نام پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله و سلم تغییر نام یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) با صدور پیامی از تغییر نام صحن جامع حرم مطهر به نام پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله و سلم خبر داد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ ما أَرْسَلْناکَ إِلاَّ رَحْمَةً لِلْعالَمینَ انبیاء 107

اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و رسول ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، موضوعی است که قلب تمام آزادگان جهان‌ را جریحه دار نموده و روح هر انسان پاک طینتی را می آزارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان مسلمانان که از عمق جان ارادتمند پیامبر عزیز خویش هستند، نمی‌توانند در برابر این گونه جسارت‌ها آرام بمانند. اسلام ستیزان باید بدانند که هرگونه تلاش برای خاموش نمودن نور خداوند تنها موجب می‌شود آتش عشق به انوار الهی در قلوب مومنین بیش ازپیش شعله ور گردد.

از همین روی، در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به عنوان مرکز نشر معارف اسلامی به شرق و غرب عالم، نام صحن شرقی حرم مطهر از «صحن جامع فاطمی» به «صحن پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله» تغییر می یابد تا ضمن عرض ارادت بیش از پیش به نبی مکرم اسلام، این مکان مقدس را به وعده گاه عاشقان رسول الله و پایگاه نشر معارف نبوی و اهل بیت نبوت علیه و علیهم السلام بدل شود که این کمترین ادای دین بر حضرت سیدالمرسلین صلی الله علیه و آله است.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صلی الله علیه و آله پیامبر اعظم صحن جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) با مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی اتفاق افتاد و ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت که بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از مصدومان به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر دیگر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)