Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ طبق نظرسنجی‌های ایالات متحده و بررسی‌های انجام شده توسط Ipsos در 25 کشور در اواخر ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر، پس از پیروزی غیرمنتظره دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده در سال 2016، وی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 با احتمال باخت مواجه شده است.

با این حال، انتظار پیروزی ترامپ برای دومین بار در همه کشورها به جز روسیه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه تنها کشوری بود که چهار سال گذشته اکثریت مردم آن انتظار داشتند ترامپ پیروز شود.

روسیه، لهستان و مجارستان، جزو معدود کشورهایی هستند که انتظار دارند ترامپ به جای بایدن پیروز میدان شود. در کشورهای هند، بریتانیا، استرالیا و هلند، نظر مردم در خصوص پیروزی هر کدام از نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه تقریبا برابر بود.

به طور کلی، بیشتر افراد اظهار داشتند که مطمئن نیستند چه کسی امسال در کاخ سفید پیروز خواهد شد، و یک سوم از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که نمی‌توانند نتیجه انتخابات را حدس بزنند. 

کشورهایی که در این نظرسنجی از پیروزی بایدن اطمینان بیشتری داشتند، مکزیک، کره‌جنوبی، شیلی و مالزی بودند.

در نمودار ارائه شده، نظر مردم کشورهای منتخب در خصوص امکان پیروزی هر کدام از نامزدهای انتخاباتی آمریکا را مشاهده می‌کنید؛

پربیننده ترین انتخابات آمریکا، اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا (به‌روزسانی لحظه‌ای) ترامپ به «آی‌سی‌یو» منتقل شد! بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ تنگی نفس ترامپ! +فیلم جدید بایدن: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با کرونا بمیرند/ ترامپ: خانواده بایدن مثل جاروبرقی‌ پول را می‌بلعند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترامپ بایدن نامزدهای انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا روسیه لهستان دونالد ترامپ جو بایدن بایدن انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود

 

به گزارش تابناک، رئیس جمهور فرانسه گفت: «اگر درباره اوکراین صحبت می‌کنیم، امنیت اروپایی‌ها هم باید مدنظر باشد چون این کشور ۱۵۰۰ کیلومتر مرز با برخی کشورهای اروپایی دارد. اگر روسیه پیروز شود، دیگر رومانی، لهستان، لیتوانی یا دیگر کشورها امنیتی ندارند.»

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در گفت‌وگویی با روزنامه لا تریبیون گفت: «ما با باز گذاشتن درهای مذاکره با روسیه کار درستی انجام می‌دهیم. ما هم باید نظم بین‌الملل و هم صلح و امنیت را حفظ کنیم.»

به نقل از خبرگزاری تاس، رئیس جمهور فرانسه همچنین خاطرنشان کرد لازم است سیاست «ابهام استراتژیک» در مورد روسیه ادامه یابد.

اواخر آوریل سال جاری میلادی ماکرون در جریان سخنرانی در دانشگاه سوربن در پاریس گفته بود که اروپا باید برای ایجاد روابط با روسیه پس از پایان جنگ اوکراین آماده باشد.

ماکرون همچنین گفته بود ظرفیت‌های فنی و تکنیکی و برد موشک‌های بالستیک روسیه کشورهای اروپایی را در معرض خطر قرار داده است.

رئیس جمهور فرانسه در ادامه مصاحبه خود گفت: «اگر درباره اوکراین صحبت می‌کنیم، امنیت اروپایی‌ها هم باید مدنظر باشد چون این کشور ۱۵۰۰ کیلومتر مرز با برخی کشورهای اروپایی دارد. اگر روسیه پیروز شود، دیگر رومانی، لهستان، لیتوانی یا دیگر کشورها امنیتی ندارند.»

وی خاطرنشان کرد: «قدرت و برد موشک‌های بالستیک روسیه همه ما را در معرض خطر قرار می‌دهد.»

در این میان، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفته بود که مسکو تهدیدی بری هیچ‌کس در اروپا به شمار نمی‌رود و ابراز امیدواری کرد که دیگر کشورهای اروپایی هم چنین رویکردی در قبال روسیه داشته باشند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کدام کشورها خواهان محصولات شیلاتی قشم هستند
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد