Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:25:15 GMT

جدیدترین قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن + جدل

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۸۶۰۰

جدیدترین قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن + جدل

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز جدیدترین قیمت انواع فلزات اساسی در بازار بورس فلزات لندن منتشر شد.

قیمت‌هایی که در این بازار عرضه می‌شود به عنوان مبنای قیمت گذاری در سایر بازارهای جهانی است.

جدیدترین قیمت در بازار بورس لندن (LME) به این شرح است:

فلز(تن) ارز(دلار) آلومینیوم 1834.5 مس 6712.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
5 روی 2526 نیکل 15113 سرب 1776 قلع 17755 آلیاژ آلومنیوم 1510.5 ناساک 1693.5 کبالت 32480 طلا 1892.3 نقره 23.96 فولاد قراضه 303 فولاد مفتول 460

بررسی نمودار قیمتی فلز‌ آلومینیوم نشان می‌دهد قیمت این فلز در یک ماه گذشته کاملا افزایشی بوده و از رقم 1705 به 1834.5 رسیده است.

نمودار قیمتی فلز مس هم حاکی از نوسان‌های شدید این فلز در بازارهای جهانی است اما در یک ماه گذشته روند افزایشی خود را حفظ کرده و از 6409 به 6712 افزایش یافته است.

بررسی فلز روی هم حاکی از افزایش پرنوسان قیمت این محصول در یک ماه گذشته است و از 2302 به 2526 دلار رشد کرده است.

نکته مهم در قیمت فلزات اساسی این است که پس از افزایش‌های مبتلایان به کرونا در آمریکا و اروپا طی چند هفته گذشته روند کاهشی قیمت فلزات اساسی هم وجود داشت اما در چند روز گذشته در فلزات پیشتاز مانند آلومینیوم و مس رشد دوباره قیمت آغاز شده است.

به نظر می‌رسد بازار اصلاح خود را به پایان برده و یا اینکه خوشبینی به اقتصاد جهانی تقویت شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: لندن بازار بورس قیمت فلزات اساسی فلزات اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و رشد خوب بیش از ۴.۵ درصدی، به عدد دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید تا هفته‌ای سراسر سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: شاخص کل با رشد خوب هفته گذشته، توانست محدوده ۲.۳۰۰.۰۰۰ واحد را به سمت بالا شکسته و در این منطقه تثبیت شود. با توجه به شرایط، انتظار داریم به روند صعودی خود در میان مدت ادامه دهد. حمایت شاخص کل محدوده ۲.۲۶۰.۰۰۰ واحد است‌.

 

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است، اما رشد بیشتری نسبت به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۷۲۳ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از رشد بیش از ۵.۵ درصدی، در پایان هفته به تراز ۷۶۳ هزار واحد رسید.

او می‌گوید: حمایت معتبر این شاخص نیز محدوده ۷۵۰.۰۰۰ واحد است و در صورتی‌که بتواند محدوده ۷۸۰ هزار واحد را با قدرت به سمت بالا بشکند، روند صعودی جدید آغاز می‌شود.

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان