Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در رابطه با اجرای طرح آمران سلامت اظهار داشت: هلال احمر استان با بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلب از چند روز گذشته طرح آمران سلامت را در ۷۲ پایگاه ثابت و سیار آغاز کرده است.

وی افزود: آمران سلامت با حضور در سطح شهر و مکان‌های پرتردد هشدارهای لازم را در مورد ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مردم می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح، ماسک نیز بین افرادی که توانایی تهیه این وسیله حفاظتی را ندارند توزیع می‌شود.

آصفی گفت: طرح آمران سلامت در همه شهرستان‌های استان با هماهنگی فرمانداران در حال انجام است و قرار است از ظرفیت سایر نیروها نیز در این طرح استفاده شود.

وی ادامه داد: طرح تا آخرهفته ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم و احساس نیاز، قابل تمدید برای هفته‌های بعدی نیز خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان همکاری هلال احمر استان در طرح قرنطینه معکوس عنوان کرد: در حال آماده سازی بسته‌های معیشتی هستیم تا داوطلبان هلال احمر این بسته‌ها را در جلوی درب منزل به افراد نیازمند تحویل دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین آمران سلامت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین طرح آمران سلامت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم

پس از پنج روز جستجوی داوطلبان هلال احمر و نیرو‌های مردمی و داوطلب «یسنا دیدار»، دختربچه چهارساله اهل شهرستان کلاله که از عصر یکشنبه مفقود شده بود، حوالی ساعت ۱۷ امروز زنده پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، تلاش‌های شبانه روزی هلال احمر پس از ۵ روز به نتیجه رسید و حوالی ساعت ۱۷ امروز یکی از کایت سواران عضو داوطلب سازمان هلال احمر موفق به پیدا کردن "یسنا دیدار" در اراضی روستای یلی بدراق شد.

مدیر جمعیت هلال احمر استان گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو گفت: با تلاش یک کایت سوار هلال احمر و یکی از سگ‌های زنده یاب " یسنا دیدار " پس از پنج روز جستجوی زنده پیدا شد.

قاسم غریب آبادی افزود: دخترک کلاله‌ای در محلی که قبلا هم توسط داوطلبان مورد جستجو زمینی قرار گرفته شده بود؛ پیدا شد و تحویل خانواده شد.

گفتنی است از روز سوم این حادثه چند فروند کایت، پاراموتور و همچنین بالگرد امداد مشغول جستجو برای یافتن دختر ۴ ساله مفقود شده بودند

بر اساس اظهارات مقامات محلی روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از داوطلبان مردمی هم در عملیات جستجو حاضر بودند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یسنا زنده پیدا شد
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین