Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ارادتمندان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مساجد با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در سالروز ولادت  آخرین فرستاده الهی و ششمین امام شیعیان به جشن و شادی می پردازند. 

مردم کهگیلویه و بویراحمد در قالب دسته های مختلف جشن و شادی با حرکت در شهرها و روستاهای این استان جلوه خاصی از عشق و ارادت خود به حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) را  به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنرانان و مداحان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در مورد فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی خاتم الانبیا (ص) و صادق آل محمد (ع) مطالبی را بیان کردند. 

برچسب‌ها اعیاد مذهبی وحدت اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گردهمایی یاران صلوات یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اعیاد مذهبی وحدت اسلامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اعیاد مذهبی وحدت اسلامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود