Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@18:20:32 GMT

واکنش ضد اسلامی صدراعظم آلمان به حملات وین

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۸۸۲۹

« آنگلا مرکل » صدراعظم آلمان در واکنش به حملات شب گذشته در وین، آن را «تروریسم اسلام‌گرا» خواند.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، در بیانیه منتشر شده از سوی سخنگوی مرکل به نقل از او، آمده است: در این ساعات وحشتناک، زمانی که وین هدف خشونت تروریستی قرار گرفته، فکر من با مردم آنجا و نیروهای امنیتی است که با خطر مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آلمانی‌ها با دوستانی اتریشی خود همدردی و همبستگی داریم.

مرکل در ادامۀ موضع ضد اسلامی اخیر برخی مقامات غربی، افزود: مبارزه با تروریسم اسلام‌گرا مبارزه مشترک ماست.

 پیشتر رئیس‌جمهور آمریکا به بهانه حملات در پایتخت اتریش ، ادبیات ضد اسلامی خود را تکرار کرد.

او در پیامی توییتری نوشت: «دعاهای ما با مردم وین است که یک بار دیگر در اروپا هدف اقدام رذیلانه تروریستی قرار گرفتند. این حملات شیطانی علیه مردم بی گناه باید متوقف شوند. ایالات متحده در جنگ با تروریست‌ها شامل تروریست‌های تندروی اسلام گرا در کنار اتریش، فرانسه و همه اروپا قرار دارد».

«کارل نیهامر» وزیر کشور اتریش امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که عامل حملات مسلحانه شب گذشته در «وین» که به کشته شدن دست‌کم سه تن منجر شد، از طرفداران گروه تکفیری داعش بوده است.

پیشتر سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در پی حمله مسلحانه شهر «نیس» فرانسه ضمن انتقاد از سیاست‌های غرب در حمایت از گروه‌های تکفیری گفت: «شما مسئولان غربی از تروریسم حمایت کردید. تهدید اصلی، [در نهایت] برای [خود] اروپاست؛ دین اسلام و قرآن و پیامبرش چه ربطی به این اشخاص دارد که شما از آنان حمایت کردید و پرورش دادید».

شامگاه دوشنبه به وقت محلی تیراندازی‌های متعددی در وین به وقوع پیوست. رسانه‌های اتریش خبر دادند که افراد مسلح به ۶ نقطه در وین حمله کردند و تمامی این ۶ نقطه در نزدیکی کنیسه مرکزی بوده است. پلیس اتریش دست‌کم ۴ تروریست را که در این عملیات دست داشتند، بازداشت کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آنگلا مرکل اتریش وین آنگلا مرکل اتریش صدراعظم آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد

مخالفت هواداران بایرن مونیخ تأثیری روی مدیران این باشگاه نگذاشته است

طرفداری | چند روز پیش برخی هواداران بایرن مونیخ یک کارزار اینترنتی راه انداختند که گویا تاکنون بیش از 10,000 نفر در آن شرکت کرده‌اند. در این کارزار، هواداران خواستار ماندن توماس توخل شدند و مخالفت خود را نیز با رالف رانگنیک اعلام کردند.

به گزارش فیلیپ کسلر و مانوئل بونکه از TZ؛ مدیران بایرن مونیخ به خوبی متوجه هستند که گزینه مورد نظر هواداران یک شخص دیگر به‌جای رالف رانگنیک است اما با این وجود، مخالفت هواداران قرار نیست تصمیم آن‌ها برای امضای قرارداد با رانگنیک را تغییر دهد.

بیش‌تر بخوانید: ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

بایرن مونیخ چه غرامتی باید به فدراسیون فوتبال اتریش بپردازد؟

در مونیخ فرض می‌کنند غرامتی که برای رالف رانگنیک باید به فدراسیون فوتبال اتریش پرداخت کنند، یک عدد یک رقمی میلیون یورویی خواهد بود. با این حال اتریشی‌ها انتظار یک عدد دو رقمی دارند به خصوص اینکه بایرن مونیخ در سال 2021 برای یولیان ناگلزمان، مبلغ پایه 15 میلیون یورو به لایپزیش پرداخت کرد. گفتنی است قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال جام جهانی 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است