Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب امروز (سه شنبه) به مناسبت ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) سخنانی ایراد کردند که در بسیاری از رسانه‌های منطقه و جهان بازتاب یافت.

واکنش مهم رهبر انقلاب به انتخابات آمریکا و پیروزی بایدن یا ترامپ | سیاست قطعی ایران در قبال آمریکا رهبر انقلاب: سرزمین‌های آذربایجان همه باید آزاد شود | امنیت ارامنه باید محفوظ باشد

روزنامه لبنانی "النهار" به ترجمه کامل بیانات امروز رهبری پرداخت و این عبارت مقام معظم انقلاب را که فرمودند "ایرانی‌ها تسلیم فشارهای آمریکا نخواهند شد"، برای تیتر خود انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه اماراتی "ارم نیوز" نیز پس از ترجمه خلاصه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری نوشت که "سیاست تهران در قبال آمریکا صرف نظر از اینکه چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشورمی‌شود، تغییر ناپذیر است".

بخش عربی خبرگزاری "رویترز" ضمن پوشش مهمترین محورهای سخنرانی آیت الله خامنه‌ای تیتر "سیاست تهران در قبال آمریکا تغییر نخواهد کرد" را به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران انتخاب کرد.

شبکه لبنانی "المنار" نیز به ترجمه کامل بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخت و نوشت که ایران با وجود تحریم‌های آمریکا و مشکلات به وجود آمده به مبارزه خود با استکبار جهانی ادامه خواهد داد و تسلیم نخواهد شد.

رسانه‌های لبنانی "النشره"، "العهد"، "ال‌بی‌سی‌ای‌" "المیادین" نیز پس از انتشار بخش‌های روز سه شنبه سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای تیتری مشابه با عنوان "تغییر اسامی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ما مهم نیست" را برگزیدند.

شبکه‌های "تی‌آرتی"  خبرگزاری "آناتولی" ترکیه نیز به ترتیب بیشتر به بیانات مقام معظم انقلاب درباره "سیاست تغییر ناپذیر ایران در قبال آمریکا و "برخورد قاطع با تروریست‌ها در صورت نزدیکی به مرزهای ایران" اشاره کردند.

خبرگزاری روسی "اسپوتنیک" با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهانت رئیس جمهور این کشور به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و همچنین سیاست آینده ایران در قبال آمریکا نوشت که آیت الله خامنه‌ای مواضع ضد اسلامی فرانسه و "حمایت پشت پرده‌ای از اقدامات موهن به پیامبر اسلام را محکوم کرد و همچنین آمریکا را به فرعون مصر تشبیه کرد".

شبکه "الجزیره" به بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پرداخت و نوشت: (آیت الله) خامنه‌ای انتشار تصاویر موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.
این شبکه قطری ضمن ترجمه بیانات رهبری به اظهارات جدید وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره اینکه تهران با رئیس جمهور بعدی آمریکا درباره برجام مذاکره نخواهد کرد، نیز اشاره کرد و به نقل از ظریف نوشت: تحریم‌های آمریکا نتوانست ایران را به زانو در بیاورد. 

شبکه المیادین نیز با پوشش کامل بیانات امروز حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایگاه خبری، توئیتر و تلویزیون خود به نقل از یکی از ایشان نوشت: تغییر سیاست آمریکا برای ایران مهم است نه تغییر اسامی.

کد خبر 562194 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب قبال آمریکا ایران در قبال مقام معظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900983

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید