Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:19:38 GMT

لیونل مسی و آمار نگران کننده در ضربات کاشته

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۹۰۳۹

لیونل مسی و آمار نگران کننده در ضربات کاشته

در یک سال گذشته لیونل مسی تنها یک گل از روی ضربات کاشته به ثمر رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فصل جاری از حیث گلزنی هنوز فروغ گذشته را نشان نداده است. فوق ستاره بارسا تنها توانسته سه گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. برابر ویارئال، فرانس واروش و یوونتوس. او در بازی های لالیگا یک گل به ثمر رسانده که برای او پس از انجام شش بازی اتفاقی عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی البته بدشانس نیز بوده است. در بازی اخیر برابر آلاوس دروازه بان این تیم بارها توپ های مسی را مهار کرد و یک بار هم ضربه کاشته او را مدافع از روی خط برگشت داد. در بازی با ختافه یک توپ مسی به تیر خورد و در ال کلاسیکو هم تیبو کورتوا به شکلی فوق العاده در مصاف تک به تک، توپ مسی را برگشت داد.

 

 

 

 

یک نکته عجیب دیگر در مورد مسی به ضربات کاشته او بر می گردد. از 9 نوامبر 2019 یعنی تقریبا یک سال پیش که مسی در بازی با سلتا دو ضربه کاشته را تبدیل به گل کرد، تا به امروز او فقط یک بار از این طریق توانسته گلزنی کند. مسی در این مدت 50 بار پشت ضربات کاشته قرار گرفته و تنها توانسته به اوساسونا گل بزند. همان روزی که رئال مادرید با پیروزی بر ویارئال، قهرمان لالیگا لقب گرفت.

تنها یک گل از روی ضربات کاشته برای بازیکنی که 10 درصد موفقیت در گل کردن این ضربات داشته، اتفاقی عجیب و غریب است. فصل جاری او 10 بار شانس کاشته زدن داشته ولی نتوانسته گل بزند. 4 بار برابر فرانس واروش، سه بار برابر آلاوس و در دیگر بازی ها مجموعا سه بار.

 

 

 

 

در بارسا میرالم پیانیچ هم حضور دارد که در یوونتوس هشت گل و در رم 12 گل از روی ضربات کاشته به ثمر رسانده و شاید بد نباشد مسی در برخی مواقع کاشته ها را به ستاره بوسنیایی هم تعارف بزند.

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی ضربات کاشته لیونل مسی گل از روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد برمی‌گردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خود را باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس از آن بازی سرخ‌ها در لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت متوالی برابر استقلال، پیکان، گل‌گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را در اختیار داشته باشند و از این حیث از استقلال تهران پیشی بگیرند.

نکته جالب توجه اینکه ۳ تا از ۶ کلین شیت متوالی پرسپولیس با حضور امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها رقم خورده و در دو بازی برابر پیکان و استقلال زوج مستحکم گولسیانی-کنعانی به دلیل محرومیت و مصدومیت این مدافعان شکل نگرفت.

شاگردان اوسمار که طولانی‌ترین روند کلین شیت در لیگ از ابتدای فصل را به ثبت رسانده‌اند امیدوارند با ادامه این روند در مسیر قهرمانی قرار بگیرند و البته برای این هدف باید منتظر لغزش استقلال باشند.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم