Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری ظهر سه‌شنبه در مراسم تقدیر از اعضای کانون خادم‌یاری رسانه آستان قدس در استان بوشهر گفت: خادمی و مشارکت در توسعه فرهنگ‌رضوی افتخاری است که بسیاری از جوانان نخبه استان بوشهر به آن نائل آمده‌اند.

وی با بیان اینکه خادمی امام رضا فقط حضور در صحن و سرای آن در حضرت نیست، افزود: امروز در هر جای ایران که باشیم می‌توانیم با خدمت به مردم و نیازمندان در پوشش خادم‌یاری امام رضا (ع) به این مهم نائل شویم و یقیناً توسعه کانون‌های خادم‌یاری در استان‌های کشور از سوی آستان قدس رضوی کار پسندیده‌ای در همین راستاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری با تشکر از اقدامات و فعالیت‌های پررنگ دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر، موفقیت تیم رسانه‌های استان بوشهر در بین همه استان‌ها را نشان از لیاقت و استعداد جوانان این استان دانست.

وی تصریح کرد: اینکه جوانان استان بوشهر در قالب کانون خادم‌یاری رسانه و فضای مجازی موفق به کسب مقام اول در بین همه استان شده‌اند، ریشه در ارادت و غنای فرهنگی و مذهبی و توسعه فرهنگ رضوی در این دیار دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی استان باید سهمی در ترویج فرهنگ رضوی داشته باشند افزود: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر آماده همکاری با خادم‌یاران عزیز رضوی است.

در پایان این نشست که با حضور معاون فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در استان و تیم خادم‌یاران رضوی برگزار شد. از آقای احمدی سر خادم‌یار و مسئول تیم رسانه‌ای استان بوشهر تقدیر شد.

کد خبر 5063014

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی فرهنگ رضوی بوشهر محمد مظفری آستان قدس استانداری بوشهر ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان بوشهر هفته وحدت کرمانشاه گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل شهرکرد محدودیت های کرونایی فرهنگی استان استان بوشهر فرهنگ رضوی آستان قدس خادم یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است

فرشاد مهدی‌پور در دیدار هیات رسانه‌ای ایران با استاندار کربلا اظهار داشت: موضوع مهم در حوزه فرهنگ میان دو کشور، مساله اربعین است که باید یک تصویرسازی جهانی انجام شود.

وی بیان‌داشت: خوب نیست و دور از شان است که دو کشور منتظر روایت رسانه‌ای دیگران باشند. کسانی هستند که دشمنانه می‌خواهند روابط استراتژیک ایران و عراق را بر هم بزنند.

مهدی‌پور افزود: ایران و عراق مبارزه ارزشمندی در مبارزه با تروریسم داشتند و امنیت امروز مرهون خون دو کشوری است که به‌هم آمیخته است.

در این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا هم گفت: دو کشور ایران و عراق یک دشمن مشترک دارند و آن؛ هجمه فرهنگی علیه فرهنگ اسلامی است.

وی تاکید کرد: دو مشکل بزرگ داریم؛ نخست، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و مشکل دوم، القای ناامیدی برای دو کشور است.

الخطابی با بیان اینکه نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم، تاکید کرد: زیارت اربعین بهترین راه مقابله با هجمه‌های دشمن است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب