Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تراشه Snapdragon 875 معرفی شده و نتایج اولین بچمارک انجام شده روی این تراشه بسیار امیدوار کننده است. نتایج بچمارک انجام شده روی این تراشه توسط یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های بررسی کننده سخت افزار‌های موبایلی انجام گرفت و اظلاعات منتشر شده از آن کاملا دقیق و قابل استناد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تراشه توسط شرکت کوالکام طراحی شده است و از طرح هسته ۱+۳+۴ استفاده می‌کند. هسته Prime استفاده شده در این پردازنده از فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد، گفتنی است فرکانس این پردازنده از فرکانس پردازنده 865+ Snapdragon که در سال گذشته از آن رونمایی شد کمتر بوده، اما ظاهرا عملکردی بالاتر دارد.

بر اساس اولین نتایج بنچمارک انجام شده، این پردازنده توانسته است پرازنده Kirin 9000 را با اختلاف کمی شکست دهد و برتری شرکت کوالکام نسبت به مدیاتک را حفظ کند. از طرفی هم نباید اعلام نکرد که پردازنده Snapdragon صرفا در بخش پردازش توانسته است Kirin را شکست دهد و در بخش بخش GPU یا پردازش گرافیکی، پردازنده کایرین همچنان پیشتاز است.

امتیازات پردازنده کوالکام در حالت‌های مختلف

در حالت کلی و بررسی نهایی دو پردازنده برتر گوشی‌های هوشمند، پردازنده اسنپ دراگون برتری نسبتا خوبی دارد و از آنجایی که با رم ۱۲ گیگابایتی تنظیم خواهد شد، می‌توان انتظار داشت تا شش ماه آینده برترین پردازنده جهان باشد. تراشنه اسنپ دراگون در حالت پردازش چند هسته‌ای امتیاز ۸۹۹۴۰۱ و پردازنده کایرین توانسته است امتیاز ۸۷۵۳۰۸ را بدست آورده است.

در حالت پردازش گرافیکی پردازنده کایرین تواسنته است امتیاز ۳۴۴۳۳۴ و پردازنده اسنپ دراگون امتیاز ۳۴۲۲۲۵ را بدست آورده است. در حالت پردازش اصلی نیز پردازنده Snapdragon 875 امتیاز ۳۳۳۲۶۹ و پردازنده کایرین امتیاز ۲۷۵۸۶۲ یعمی چیزی حدود ۲۰ هزار واحد کمتر از پردازنده Snapdragon 865 را بدست آورد.

بیشتر بخوانید

گوشی پایین رده جدید ال جی وارد بازار جهانی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پردازنده موبایل پردازنده کوالکام پردازنده گوشی پردازنده کایرین پردازنده Snapdragon

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.
دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

دیگر خبرها

  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • نگاهی به شادترین کشور‌های جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟