Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ قرایی آشتیانی، جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در جریان نظارت بر مراحل اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نهاجا در منطقه عمومی اصفهان و در جمع خبرنگاران گفت: اساسا برگزاری این رزمایش یعنی تبلور اقتدار ملی و خلبانان نیروی هوایی ارتش در این رزمایش همانطور که همه مشاهده کردید روش های تلفیقی را به خوبی تمرین کردند و نشان دادند که نیروی هوایی از هواپیما و پهپادهایی که در اختیار دارد به صورت تلفیقی در رزمایش های مختلف می تواند استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این رزمایش تجهیزات نوینی که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و تولید کرده اند توسط خلبانان مجب و جوان در یک تمرین عملی به کار گرفته شد و دیدید که بمب های رها شده و راکت های شلیک شده به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نمایش آمادگی نیروهای مسلح را مهمترین پیام نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش دانست و گفت: همه دشمنان ما می دادند که نیروهای مسلح آمادگی ایستادگی در برابر هر تهدیدی را دارند و پادررکاب و به دنبال اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا هستند و همانگونه که تا کنون به خوبی نشان داده اند در همه صحنه های مورد نیاز حضور داشته و با سربلندی ماموریت ها و وظایف محوله را به شکل مطلوب اجرا می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروهای مسلح امیر آشتیانی ارتش ولایت نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید؛ حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

ارتش یمن اعلام کرد که در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ارتش یمن درباره تجاوز زمینی صهیونیست ها به رفح هشدار داد و تاکید کرد که اگر رژیم اسرائیل قصد عملیات نظامی علیه رفح را داشته باشد، تمامی شرکت‌های کشتی‌رانی را که مرتبط با کمک‌رسانی به اسرائیل باشند یا راهی بنادر فلسطین اشغالی شوند با هر ملیتی، تحریم خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229345 برچسب‌ها یمن

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز