Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در جلسه هفتگی ستاد مدیریت کرونا هم افزایی و هماهنگی بین بخشی را لازمه موفقیت در کنترل این بیماری دانست و گفت: کلیه ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی موظف به اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا هستند و هرگونه اهمال واعمال سلیقه در اجرای مصوبات ستاد غیر قابل قبول و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسفندیار تاجمیری مواضع و مشی عملی حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مواجهه با بیماری فراگیر و مصوبات ستاد ملی کرونا را الگوی مناسبی برای رفتار مسئولین و مردم دانست و افزود: ستاد مدیریت کرونا شهرستان تنها مرجع تصمیم گیری در خصوص بیماری کرونا است لذا همه ما باید برابر وظایف محوله نسیت به اجرای دقیق مصوبات اقدام کنیم.

او با اشاره به تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان تصریح کرد: برابر مصوبه ستاد استانی بیماری کرونا کلیه محدودیت‌های قبلی به مدت یک هفته دیگر در شهر ستان اجرا که امیدواریم با تفضل الهی و همکاری همه مردم از این بحران به سلامت عبور نماییم.

تاجمیری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اصناف و بازاریان در اجرای طرح‌های مصوب افزود: تمام تلاش مدیریت شهر ستان پیگیری و حل مشکلات اصناف و کسبه است و در این خصوص اقداماتی در دستور کار می‌باشد.

فرماندار آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم و جامعه هدف را یکی از مهمترین نیاز‌های فعلی در مدیریت کرونا دانست و افزود: کمیته اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله خبرنگاران و اصحاب رسانه و فضای مجازی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

فعال‌تر شدن کمیته‌های سلامت، پشتیبانی و نظارت ستاد. تشکیل کمیته معنوی و امنیتی انتظامی، همکاری ادارات و نهاد‌های اجرایی در اجرای طرح قرار گاه سلامت و همکاری در اجرای محدودیت مقرر برای مرکز استان در پلیس راه شاهین شهر کاشان از دیگر تاکیدات فرماندار در این جلسه بود.     انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا شیوع کرونا در شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار

فرارو- شاهین دنده‌ای امروز شنبه هشتم اردیبهشت با رشد قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده و همین تغییر در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های کوییک دیده می‌شود.

قیمت شاهین دنده‌ای در بازار آزاد امروز به ۷۷۰ میلیون تومان رسید و خرید کوییک دنده‌ای تیپ GX به‌طور متوسط ۴۵۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

شاهین اتوماتیک به‌عنوان گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا ۸۶۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و آنطرف معدود تیبا صندوقدار صفرکیلمتر موجود در بازار به طور متوسط ۳۹۷ میلیون تومان آگهی می‌شوند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل ششم اردیبهشت هشتم اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

340 میلیون تومان

340 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

445 میلیون تومان

450 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

455 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

595 میلیون تومان

595 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

770 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

865 میلیون تومان

865 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس