Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بلتا خبرگزاری رسمی بلاروس، رییس‌جمهور بلاروسدر مراسم تحویل گرفتن استوارنامه «سعید یاری» سفیر ایران در بلاروس بر لزوم اجرای طرح‌ها و توافقات دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های بکر استفاده نشده دو کشور تاکید کرد.

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رییس‌جمهور بلاروس در مراسم تحویل گرفتن استوارنامه سفیر ایران در بلاروس که امروز سه شنبه در کاخ ساتقلال این کشور برگزار شد، خواستار تقویت روابط مینسک و تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر لوکاشنکو در دیدار با سعید یاری سفیر ایران اعلام کرد، دو کشور باید همه توافق ها و طرح‌های دوجانبه را اجرا و تکمیل کنند.

رییس‌جمهور بلاروس تصریح کرد: «برای حفظ توسعه روابطمان با ایران، ما باید همه پروژه‌هایی که با هم به راه انداخته‌ایم را به اتمام برسانیم».

سعید یاری سفیر ایران در بلاروس در این دیدار، پیام احترام مقام‌های تهران را به لوکانشکو ابلاغ و برای بلاروس آرزوی صلح و رفاه کرد.

لوکاشنکو در دیدار با یاری، ایران را یکی از شرکای مهم اقتصادی و سیاسی بلاروس در منطقه غرب آسیا خواند و گفت: «ما پتانسیل زیادی (برای توسعه روابط) داریم که بدون تردید هنوز تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است».

لوکاشنکو همچنین از برداشته شدن تعدادی از محدودیت‌های اعمال شده سازمان ملل علیه ایران (محدودیت‌های تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل) استقبال و همچنین برای تحولات سازنده دیگری جهت ایجاد ثبات در وضعیت سیاسی و نظامی منطقه غرب آسیا ابراز امیدواری کرد.

پربیننده ترین انتخابات آمریکا، اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا (به‌روزسانی لحظه‌ای) ترامپ به «آی‌سی‌یو» منتقل شد! بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ تنگی نفس ترامپ! +فیلم جدید بایدن: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با کرونا بمیرند/ ترامپ: خانواده بایدن مثل جاروبرقی‌ پول را می‌بلعند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بلاروس توسعه تجارت ایران سیاست ایران سیاست خارجی ایران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد