Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@15:26:33 GMT

خاطرات تلخ خواکین از زمان کار با کومان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۹۶۴۴

خواکین یکی از بازیکنان اسبق تیم ملی اسپانیا بود که در والنسیا فصل 2008-2009 حضور داشت.

در آن زمان پس از ناکامی والنسیا کیکه سانچس فلورس، باشگاه والنسیا با «رونالد کومان» قرارداد بست و یکی از سیاه‌ترین روزهای خود را تجربه کرد.

رونالد کومان که هم‌اکنون سرمربی بارسلوناست در دوران هدایت والنسیا با اینکه توانست قهرمان کوپادی‌ری شود ولی حضورش در این تیم به 6 ماه هم نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوا و درگیری با بازیکنان بزرگ، اختلافات و شکست‌های سنگین و رسیدن به 2 امتیاز منطقه سقوط باعث شد تا پیش از انتهای فصل او اخراج شود.

خواکین که با بتیس قرار است روز شنبه به مصاف بارسلونا و کومان برود از خاطرات آن زمان گفت. ستاره اسبق تیم والنسیا اظهار داشت: حقیقت این است تجربه با کومان اصلا خوشایند نبود. بدترین خاطرات من با یک مربی در تیم با او رقم خورد. من اگر جای بارسا اومدم او را انتخاب نمی‌کردم زیرا او آدم سودمندی نیست.

وی ادامه داد: خوشبختانه آن سال زیاد طول نکشید و توانستیم فصل را برای خودمان حفظ کنیم. قرار نیست به او سلام کنم و او هم چنین کاری را نخواهد کرد. هر موقع یاد آن زمان و کار با کومان می‌افتم حالم بد می‌شود و ضربه می‌خورم.

او در خصوص بازی با بارسلونا گفت: اگر زمان خوبی برای بازی با بارسلونا باشد، آن زمان امروز است. آنها تیم خوبی هستند و راه پیروزی را بلدند. اگر ما بتوانیم شیوه خودمان را اجرا کنیم می‌توانیم در بازی به پیروزی رسیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خواکین رونالد کومان بارسلونا تیم ملی اسپانیا رئال بتیس رونالد کومان خواکین آن زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)