Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@22:12:58 GMT

خبر بد برای باشگاه پاری سن ژرمن از امباپه

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۹۶۸۸

خبر بد برای باشگاه پاری سن ژرمن از امباپه

باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت جزئی دیدار روز چهارشنبه PSG مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالیکه دیروز نشریه فرانسوی اکیپ خبری مبنی بر مصدومیت امباپه و احتمال عدم حضور او در دیدار روز چهارشنبه PSG مقابل لایپزیش منتشر کرده بود باشگاه پاری سن ژرمن حالا این خبر را رسماً تایید کرد و گفت با اینکه مصدومیت امباپه جزئی است ولی او در مقابل لایپزیش به میدان نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای PSG و سرمربی اش توخل خبر بسیار بدی است. او چند بازیکن مهم دیگرش از جمله نیمار و مائورو ایکاردی را هم در اختیار ندارد و حالا باید بدون امباپه در لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش برود.

در جریان پیروزی این هفته PSG مقابل نانت امباپه هفتمین گل خود در لیگ۱ را به ثمر رساند ولی زمانی که تعویض شد درحالیکه پای راستش را با دست گرفته بود و به نظر می رسید درد می کشد از زمین بیرون رفت.

با اینکه توماس توخل بعد از آن بازی گفت امباپه مصدوم نیست ولی ستاره فرانسوی تمرین روز دوشنبه PSG را از دست داد تا شایعات قوت بگیرد. تا اینکه در نهایت تایید شد که او روز چهارشنبه مقابل لایپزیش به میدان نخواهد رفت.

 

دیدار روز چهارشنبه مقابل لایپزیش برای PSG اهمیت زیادی دارد چرا که این دو تیم از دو بازی قبلی خود سه امتیازی هستند و منچستریونایتد با شش امتیاز صدرنشین این گروه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن کیلیان امباپه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول مقابل لایپزیش روز چهارشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)

گل بارکولا به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا