Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@23:38:47 GMT

جانشین شجاع مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۹۸۶۸

به گزارش جام نیوز، ورزش سه نوشت: احتمال دارد یک بازیکن از تیم جوانان پرسپولیس جانشین شجاع خلیل زاده شود؛ اگر او نتواند خود را نشان دهد، یحیی به سراغ گزینه های دیگر می‌رود.

 

جدایی شجاع خلیل زاده باعث شد تا در نقطه قوت فصل گذشته پرسپولیس یعنی دفاع میانی، بحرانی تازه ایجاد شود. با حضور او در الریان، حالا سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان تنها مدافعان مرکزی تیم قهرمان ایران به شمار می‌روند و همین موضوع نگرانی زیادی را برای هواداران و البته مشغولیت ذهنی شدیدی را برای کادرفنی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باتوجه به این که ۷ سهمیه لیگ برتری پرسپولیس برای خرید بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی هزینه شده، سرخ ها امکان خرید بازیکن لیگ برتری در فهرست امید و بزرگسالان را ندارند و در لیگ یک هم بازیکنی با این ویژگی توجه آن ها را جلب نکرده.

 

شنیده ها حاکی از آن است که یحیی به دنبال سورپرایزی ویژه در فهرست خود است. امیرمحمد خارکش بازیکنی است که احتمالا نام آن به گوش شما نخورده اما کادرفنی سرخ ها این روزها وضعیتش را تست می‌کنند تا در صورت جلب رضایتشان، به فهرست پرسپولیس اضافه شود.

 

خارکش از تیم های پایه پرسپولیس رشد کرده و توانسته در تیم جوانان عملکرد درخشانی را از خود نشان دهد. او چندی پیش با تصمیم سیروس پورموسوی به تیم ملی جوانان هم دعوت شد و پای ثابت اردوی های آن تیم بود.

 

نکته جالب این که سال گذشته در همین روزها و زمانی که ملی پوشان پرسپولیس در اردو بودند، گابریل کالدرون خارکش را به تمرینات پرسپولیس فراخواند اما قطع همکاری انصاری فرد با وی سبب شد تا فرصت استفاده از جوانان را نداشته باشد.

 

در صورتی که این مدافع جوان، نتواند عملکرد مورد نظر را نشان دهد، پرسپولیس طاها شریعتی را هم زیر نظر خواهد گرفت که زیر ۲۱ سال است و می‌تواند مثل محمد شریفی به جمع سرخ ها ملحق شود؛ هرچند که گزینه های دیگری هم مطرح هستند.

 

در فاصله دو هفته تا پایان فصل نقل و انتقالات نام دیگری هم در اطراف باشگاه پرسپولیس وجود دارد اما از این دو به عنوان جانشین شجاع نام برده می‌شود؛ بازیکنانی که می‌توانند آینده باشگاه پرسپولیس را در خط دفاعی تامین کنند. البته باتوجه به سهل الوصول بودن جذب امیرمحمد خارکش، خرید او در اولویت است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عیسی آل کثیر آل کثیر نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟