Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@18:16:32 GMT

جسد چوپان آستارایی پس از ۳ روز پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۹۹۳۶

جسد چوپان آستارایی پس از ۳ روز پیدا شد

به گزارش تابناک به نقل خبرگزاری از صداوسیما، بخشدار لوندویل آستارا در این باره گفت: ۴ امدادگر هلال احمر با همراهی مردم روستای میه کومه و دهیاری منطقه، پس از ۳شبانه روز جست و جو، جسد مرد ۶۲ساله اهل روستای میه کومه بخش لوندویل را در مناطق کوهستانی این منطقه پیدا کردند.

توحید کرم زاده با بیان اینکه جسد این مرد به پلیس آگاهی و پزشکی قانونی تحویل داده شد افزود: این مرد چوپان ۳ روز پیش برای چرای گوسفندانش از چادر خود خارج شده و به منطقه کوهستانی گلین‌داشی بخش لوندویل رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار لوندویل آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان اضافه کرد: از اهالی و گردشگران انتظار داریم برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در کوهستان، نکات ایمنی را رعایت کنند تا مشکلی برای آنان پیش نیاید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن جسد چوپان آستارا بخشدار لوندویل علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهار محال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی اردل گفت: ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال پیشروی هستند.
وحید طهماسبی افزود: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی و سم پاشی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند