Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با دینامو کیف بیان کرد که انتقادات از تیم را درک می کند و می پذیرد.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با دینامو کیف به سوال های خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، رونالد کومان در این کنفرانس مطبوعاتی در مورد هدف بارسلونا برای بازی فردا شب و امکان لغو این بازی، گفت:

عالی بازی کردن، خلق موقعیت و پیروزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانم که دینامو کیف به خاطر کرونا با مشکلاتی مواجه شده است، آن ها امروز صبح تست های بیشتری داده اند و باید صبر کنیم تا جواب تست های آن ها آماده شود اما امیدواریم که بتوانیم بازی کنیم. همه ما تاثیر کرونا بر زندگی های مان را حس می کنیم. وضعیت دینامو کیف می تواند روی آن ها تاثیر بگذارد اما ما شاختار را نیز دیدیم که با همین شرایط رئال مادرید را شکست داد.

خاطرات بازی مقابل دینامو کیف با تیم رویایی؟

نمی دانم که بهترین بازی ما بود یا نه اما قطعاً یکی از بهترین بازی های ما در مقابل حریفی قدرتمند بود. وقتی با پپ گواردیولا صحبت می کنم، همیشه از آن بازی یاد می کنیم.

بازگشت تراشتگن؟ او تقریباً یک هفته است که با تیم تمرین می کند و عالی به نظر می رسد. فردا صبح ما آخرین تمرین خود قبل از بازی با دینامو کیف انجام می دهیم و بعد لیست تیم را اعلام خواهیم کرد. باید صبر کنیم.

کومان در مورد نیاز داشتن به زمان برای گرفتن بهترین نتیجه، گفت:

همین طور است و البته که گرفتن 2 امتیاز از 12 امتیاز ممکن، چیزی نیست که ما می خواهیم اما من نظراتی در مورد خوشحال بودن مردم دریافت کردم. تصویری که ما از خودمان نشان داده ایم، تغییراتی که ایجاد کرده ایم و فرصت دادن به بازیکنان جوان، چیزهای مثبتی هستند اما در لیگ باید بازی های بیشتری را ببریم. انتقادات طبیعی است. من به کار کردن بر روی بهبود مسائل ادامه می دهم. ما می دانیم که چه چیزهایی را باید بهبود دهیم و جنبه های مثبتی نیز وجود دارد اما چیزی که اهمیت دارد بردن بازی هاست.

من انتقادها از سوی هواداران را درک می کنم، می پذیرم اما من به کار کردن برای بهبود تمام این مسائل ادامه می دهم. تیم بسیار سخت تلاش می کند و متمرکز است اما باید مصمم تر بازی کنیم. فکر می کنم نیاز داریم که بیشتر گلزنی کنیم چون تیمی هستیم که موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد می کند. ما به تلاشمان ادامه می دهیم. باید در مورد این تیم صبور باشیم.

دوست داری در ژانویه یک مهاجم نوک بخرید؟

همه نظر من در این مورد را می دانند، باید صبر کنیم. من وضعیت اقتصادی باشگاه را می دانم. اگر خرید بازیکن ممکن نباشد، با بازیکنانی که در اختیار داریم کار خواهیم کرد.

این جوانان هستند که می توانند تغییرات را ایجاد کنند. سن بازیکنان برای ما اهمیتی ندارد و ما به جوانان بازی می دهیم چون لایق بازی کردن هستند اما به عنوان مربی باید مراقب آن ها باشم. پدری بازیکن جوانی است که نمی تواند در تمام بازی ها به میدان برود، باید حواسمان به این موضوع باشد. متئوس فرناندز؟ در حال کار بر روی بعضی از جنبه های بازی او هستیم چون او کیفیت بازی در پست 6 را دارد اما می داند که بازیکنانی چون پیانیچ، بوسکتس و دی یونگ سد راه او هستند و بازیکنان دیگری مانند آلنیا نیز می توانند در پست او بازی کنند. او باید به تلاش و پیشرفت خود ادامه دهد.

کنراد دلافوئنته بخشی از تیم ما است، هر چند که همیشه همراه ما نیست چون این که او به یادگیری در بارسا ب ادامه دهد، چیز خوبی است.

داستان مسی و ستین و صحبت های ستین در مورد هدایت مسی؟

من به عقاید همه احترام می گذارم. مسی برای من بهترین بازیکن جهان است و من جاه طلبی و شخصیت پیروزی طلب او را هر روز می بینم. او کاپیتان تیم است و من هر هفته در مورد مسائل درون زمین و مشکلات رختکن با او صحبت می کنم. به نظرم هدایت مسی سخت نیست و این بستگی به شخصیت هر فرد دارد. برای ستین احترام قائلم اما با نظرات او مخالفم.

 همچنین بخوانید:

پدری: فکر نمی کردم این قدر فرصت بازی پیدا کنم؛ گلزنی برای بارسلونا رویایی بود که محقق شد

دینامو کیف بدون 13 بازیکن اصلی خود به مصاف بارسلونا می رود

جزییات درگیری لفظی لیونل مسی و کیکه ستین پس از بازی با سلتاویگو فاش شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان دینامو کیف بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد

هافبک اروگوئه‌ای لوس بلانکوس می‌گوید که هم او و هم رختکن رئال مادرید برای بازی مقابل بایرن مونیخ کاملا انگیزه دارند.

طرفداری | فدریکو والورده از حال و هوای بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ صحبت کرده است.

دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانتس آرنا به مصاف هم می‌روند. فدریکو والورده هافبک اروگوئه‌ای باشگاه رئال مادرید در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور یافت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

عشق به رئال مادرید

نمایندگی از رئال مادرید و پوشیدن پیراهن آن، بهترین چیز در دنیاست. رقابت برای رئال مادرید زیباترین چیزی است که وجود دارد، زیباترین چیزی که یک فوتبالیست می‌تواند تجربه کند.

احترام به رقبا

همه بازی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت هستند. ما به همه حریفان احترام می‌گذاریم، به خصوص بایرن مونیخ. آنها به لحاظ تاریخی تیمی بسیار قوی در این رقابت هستند. ما به همان شکلی که به منچسترسیتی احترام گذاشتیم به آنها احترام خواهیم گذاشت.

آماده پنالتی زدن در بازی مقابل سیتی نبودم

من آماده زدن پنالتی مقابل منچسترسیتی نبودم، خسته بودم. گاهی اوقات باید غرور خود را کنار بگذارید و صادق باشید. وقتی به رختخواب رفتم، پشیمان بودم. سخت تلاش می‌کنم تا دوباره در این شرایط قرار نگیرم.

تونی کروس

من عاشق بازی با تونی کروس هستم، ما رابطه بسیار خوبی داریم. از بازیکنی مثل او چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.

منچسترسیتی را شانسی بردید؟

ما شانس آوردیم؟ ما کار بزرگی انجام دادیم و منچسترسیتی را حذف کردیم. شما تیم‌هایی مثل آنها را فقط به خاطر شانس شکست نمی‌دهید. ما با اعتماد به نفس بسیار بالایی به مصاف بایرن مونیخ می‌رویم. به خودمان ایمان داریم.

هری کین

هری کین؟ ما بهترین خط دفاعی دنیا را داریم. باید از مدافعان خود قدردانی کنیم.

انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری

از موقعیت جدیدم خیلی لذت می‌برم، چون می‌توانم به روش‌های مختلفی کمک کنم. من عاشق انجام کارهای مختلف هستم، همه کاره بودن. این همان چیزی است که تیم از من می‌خواهد.

کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی خیلی به من کمک کرده است. او مهره کلیدی تیم ما بوده است. او ایده‌های زیادی در مورد چگونگی پیشرفت هر بازیکن دارد، من خیلی به او اعتماد دارم.

فضای رختکن رئال مادرید

همه ما خیلی هیجان‌زده هستیم. خودم خیلی انگیزه دارم، چون برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن روبرو می‌شوم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!