Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:26:36 GMT

رابعه اسکویی در قرنطینه: کرونای خفیف سراغم آمد!

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۰۱۹۶

رابعه اسکویی در قرنطینه: کرونای خفیف سراغم آمد!

ما هر هفته تست می‌دهیم و متأسفانه تست کرونای من مثبت شد. اما خوشبختانه کرونای خفیف سراغم آمده و حالم خوب است.

به گزارش مشرق، بعد از چند ماه تأخیر و آماده نشدن مقدمات کار و چالش‌های متعدد از جمله پیدا کردن جانشینی برای حمید لولایی، همه دست به دست هم داد تا سریال "نوروز رنگی" در سکوت خبری و در شرایط سخت کرونایی تولید را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مسعودی و همکارانش در منطقه پنج‌تن مشهد مقدس مشغول فیلمبرداری‌اند و به تعبیر کارگردان، بیش از سه ماه فیلمبرداری سریال به طول می‌انجامد.

مسعودی درباره جانشینِ جدید حمید لولایی در سریال و اضافه شدن رابعه اسکویی، به خبرنگار گفته بود: هادی عامل هاشمی جای حمید لولایی را گرفت و به تازگی اضافه شدند. در کنار بازیگران دیگری همچون رابعه اسکویی، جواد خواجوی، شهرام قائدی، جمشید حسینی، محمد اسلامی، سینا رازقی، ماهان عبدی،‌حمیدرضا شجره و برخی از بازیگران بومی حضور دارند. 

این مجموعه در فضای روزهای پایانی اسفندماه یکی از سال‌های دهه ۱۳۶۰ می‌گذرد. کاری که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در مشهد بپردازد.

خبردار شدیم که رابعه اسکویی یکی از بازیگران این سریال به کرونا مبتلا شده و به سراغِ او رفتیم تا از آخرین وضعیت جسمانی‌اش بگوید. اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: ما هر هفته تست می‌دهیم و متأسفانه تست کرونای من مثبت شد. اما خوشبختانه کرونای خفیف سراغم آمده و حالم خوب است. دوران قرنطینه را در مشهد سپری می‌کنم. ۵ روز گذشته و ان‌شاءالله روزهای آینده هم سپری خواهند شد و به فیلمبرداری برمی‌گردم.

وی افزود: نقش اصلی خانمِ سریال "نوروز رنگی" را بازی می‌کنم و امیدوارم سریال خوبی شود و مردم در ایام نوروز و یا هر زمانِ دیگری پخش شود لذت ببرند. نگرانی وجود ندارد، حالم خوب است و به زودی به سر صحنه فیلمبرداری سریال برمی‌گردم. 

به گفته کارگردان سریال،  بعد از اینکه متوجه شدند رابعه اسکویی به کرونا مبتلا شده، به سرعت از تمام گروه تست گرفته شده و خدا را شکر تست‌ها منفی بوده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ علی مسعودی حمید لولایی جواد خواجوی ویروس کرونا شهرام قائدی رابعه اسکویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین تیزر فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی منتشر شد. محمدرضا فروتن، ‌میترا حجار، ‌آناهیتا درگاهی و سام درخشانی گروه بازیگران نیلگون را تشکیل می دهند. این فیلم قرار است از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

نیلگون محصول سال ۱۳۹۸ است که به دلایلی به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نرسید. این فیلم داستانی عاشقانه درباره زندگی دختر و پسری جوان است که در مواجهه با مسایل مختلف خانوادگی و اجتماعی قرار می‌گیرند و...

کد خبر 849373 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون