Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت یک میلیارد قرض گرفتیم و آن را خرج پیش پرداخت چند بازیکن مورد نیازمان کردیم.

ابوذر شجاعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد تزریق یک میلیارد پول به باشگاه نفت مسجدسلیمان و در پی آن ناراحتی برخی طلبکاران از پرداخت نشدن بدهی‌هایشان توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، شجاعی در ابتدا اظهار داشت:

آن یک میلیارد را برای برخی هزینه‌ها امانت گرفتیم؛ با این قرض بخشی از پیش پرداخت بازیکنان را پرداخت کردیم. بعضی بازیکنان در قراردادشان شروطی گذاشته بودند و ما با این یک میلیارد چنین حفره‌هایی را پر کردیم. یک میلیارد در این شرایطی پول زیادی نیست که بخواهیم برای بیش از سه - چهار بازیکن هزینه کنیم.

وی در مورد انتخاب مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان و تمایلش برای ادامه همکاری با این باشگاه تصریح کرد:

دردسر‌ها و مشکلات تیم نفت تمامی ندارد و ما سرمان خیلی شلوغ است. قرار است در جلسه‌ای وضعیت باشگاه مشخص شود. من فعلاً فقط سرپرست باشگاه هستم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. با این همه کاری که این تیم دارد من تمایل چندانی به مدیرعاملی ندارم، اما به خاطر شهرم فعلاً مسئولیت را پذیرفتم. تا امروز برای هزینه‌های این باشگاه خودم چک دادم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد:

من هزینه نکردم، اما در ازای مخارج تیم چک شخصی دادم. این دردسر‌ها در باشگاه‌های فوتبال کم نیست.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجدسلیمان یک میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند