Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در نشست فوق العاده نشست فوق العاده شورای مدیران قضایی استان اجرای دقیق تمامی دستورالعمل ها، بخشنامه‌ها و آیین نامه‌های ریاست معظم قوه قضائیه را یادآور شد و اظهار کرد: این مقررات ظرف ۲۴ ساعت از طرف حوزه ریاست به کلیه مدیران ابلاغ می‌شود و باید اجرای سریع و دقیق موارد ابلاغ شده و انجام پیگیری‌های لازم و اعلام نتیجه اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اجرای برخی مقررات مندرج در موارد ابلاغ شده بیشتر مورد تأکید ریاست قوه قضائیه است و طبعا انجام بموقع موارد طرح شده، می‌تواند در کاهش حجم مراجعات حضوری مردم تأثیر بسزایی داشته باشد لذا حتما باید در اولویت ویژه اقدام و عمل قرار گیرد و نتیجه با قید فوریت به حوزه ریاست اعلام شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه بسیاری از موضوعات و مسائل مرتبط با تولید و سرمایه گذاری در استان از طریق دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌شود با اشاره به اینکه بعضی از واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های استان مستقر هستند، از مدیران قضایی مربوطه خواست در راستای انجام بازدید‌های میدانی و رفع موانع تولید اقدام و مراتب را به دبیرخانه مرکزی ستاد اعلام نمایند تا حسب مورد پیگیری‌های لازم بعمل آید.

رعایت نظم و انضباط اداری به ویژه در شرایط مواجهه با کرونا ویروس، ضرورت اعلام گزارش بموقع و هماهنگی لازم در خصوص برخی از موضوعات و مسائل و رویداد‌های مهم در حوزه شهرستان‌ها و پرهیز از هر گونه اقدام شتابزده و یا مصاحبه بدون هماهنگی با حوزه ریاست و یا مرکز رسانه قوه قضائیه، اعمال نظارت‌های دقیق و مستمر بر عملکرد پرسنل اداری و قضایی، تسهیل موجبات جمع آوری متمرکز منابع مالی از جمله کمک‌های مؤمنانه از طریق راه اندازی صندوق ۱۴ معصوم، جدیت در تعیین تکلیف فوری پرونده‌های معوق قضایی به ویژه پرونده‌های اجرای احکام کیفری و مدنی تا پایان آذر ماه سال جاری، راه اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد به ویژه تنها مرکز نگهداری و بازپروری اجباری معتادین در مرکز استان، تشکیل شعب ویژه بمنظور رسیدگی‌های اختصاصی به پرونده‌های مهم و تلاش در جهت اصلاح ذات البین و حصول سازش در پرونده‌ها با استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف از دیگر موضوعات مورد تأکید رئیس کل دادگستری استان بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی قوه قضائیه رئیس کل دادگستری تعیین تکلیف پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان