Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@18:20:32 GMT

مکرون مجددا اسلام ستیزی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۰۷۸۶

رئیس‌جمهوری فرانسه در توییتی به بهانه ابراز همدردی با خانواده قربانیان حادثه تروریستی شب گذشته در پایتخت اتریش، بار دیگر بر مواضع اسلام ستیزانه خود تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، امانوئل مکرون دقایقی پیش در صفحه توییتر خود با اشاره به حمله ترویستی وین، بار دیگرا تروریسم را به اسلام نسبت داد.

او در پیامش نوشت: اروپا در عزاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ما (اروپایی ها) به سختی از تروریسم اسلامگرا ضربه خورده است.

مکرون در پیامش افزود که فرانسه در کنار اتریش بوده و آماده حمایت است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در بیاناتی با انتقاد شدید از یک بام و دو هوای پاریس در انتقاد از و در عین حال پناه دادن به آن گفتند: دولت فرانسه می‌آید این قضیه (کاریکاتورهای موهن) را به حقوق بشر و آزادی ربط می‌دهد؛ عبرت ماجرا اینجاست! حالا این دولت فرانسه چه جور دولتی است. این سیاست چه سیاستی است. این سیاست همان سیاستی است که خشن‌ترین و وحشی‌ترین تروریست‌های دنیا را در خودش جا داده و پناهگاه آنها شده است.

دیشب (۱۲ آبان) افراد مسلح در وین پایتخت اتریش به سوی مردم آتش گشودند و با احتساب یکی از مهاجمین که خود را منفجر کرد تاکنون ۵ تن جان باخته و ۱۵ تن مجروح شده‌اند. وزیر کشور اتریش امروز صبح خبر داد که هواداران داعش مسئول این حمله تروریستی بوده‌اند.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی شب گذشته در اتریش، با ملت و دولت این کشور و همچنین خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر از اسفند ۱۴۰۲ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود که برای دور دوم اجرا از ۱۷ اردیبهشت در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولیپور، فرزانه سیری، محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

پیش‌فروش این اثر نمایشی و دیگر اطلاعات اجرایی به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6091077 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه