Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری با تشویق مردم آمریکا به رای دادن گفت که با هم می‌توان بر بحران‌های کنونی آمریکا فائق آمد.

وی در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «ما می‌توانیم بر این بحران‌ها فائق آییم. امروز می‌توانیم کشورمان را پس بگیریم. ما می‌توانیم در نبرد برای روح ملت پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اینها امروز آغاز می‌شود. بیایید این کار را با هم انجام دهیم.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی از صبح امروز آغاز شده که تاکنون ۹۸ میلیون آمریکایی پیش از موعد به صورت پستی یا حضور در مراکز اخذ زودهنگام آراء‌، رأی داده‌اند که این حجم از مشارکت در حقیقت یک رکورد بی‌سابقه در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود.

بایدن روز گذشته نیز در سخنرانی خود در ایالت اوهایو گفته بود «فردا ما می‌توانیم به ریاست جمهوری پایان می‌دهیم که در حفاظت از این ملت شکست خورد. فردا ما می‌توانیم به ریاست جمهوری پایان دهیم که بر شعله‌های تنفر در سراسر کشور دمید.»

بایدن یکشنبه شب نیز در پیام توئیتری نوشت: «من به شما این را قول می‌دهم که به هرج و مرج ترامپ پایان داده و این بحران را خاتمه ‌بخشم.»

وی همچنین روز گذشته در پیامی در توئیتر ترامپ را فاسدترین و نژادپرست‌ترین رئیس جمهور تاریخ نوین آمریکا دانست که نباید 4 سال دیگر به وی فرصت داد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری بایدن انتخابات ریاست جمهوری توئیتر آمریکا جو بایدن ترامپ ریاست جمهوری ما می توانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی