Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر نخستین مسابقه و رقابت ملی داستان کوتاه و دلنوشته " برای دخترم " همزمان با میلاد باسعادت خاتم انبیاء محمد مصطفی (ص) در رفسنجان به صورت مجازی رونمایی شد.

بهناز شریفی شبانگاه سه شنبه ( 13 آبان ) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ در این باره گفت: در زمان جاهلیت دختران زنده به گور می شدند امّا با ظهور اسلام، پیامبر (ص) با این پدیده شوم مخالفت کرد و به دختران و زنان شخصیت والایی داده شد که این ارزش دادن به زنان و دختران ارمغان حضرت محمد(ص) به این قشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

دبیر اجرایی نخستین رقابت سراسری دلنوشته " برای دخترم " افزود: پیامبر گرامی ما همیشه به خانواده ها توصیه می کرد که اگر فرزند دختر دارید به این نعمت الهی ببالید که بهترین فرزندان، دختران هستند آن ها با خود به زندگی برکت می آورند؛ لذا توجه به جایگاه دختران در آموزه های دینی و اجتماعی ما مورد تاکید است.

 

 

 

وی تصریح کرد: چون دشمن و جوامع غربی در زمان کنونی برای متزلزل کردن خانواده ها جسم و روح نسل جوان و دختران را مورد هدف قرار داده، برگزاری رویدادهای با هدف حفظ شأن و منزلت دختران و زنان دارای اهمیت است.

 

 

شریفی بخش های رقابت این جشنواره را شامل داستان کوتاه و دلنوشته با موضوعات " پدر و دختری " " دختران و زنان قهرمان " " من یک دخترم پس هستم " و " نقش بانوان در جامعه اسلامی" عنوان کرد و گفت: شرکت در این رقابت برای علاقه مندان سراسر کشور آزاد است و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی rafsanjanziba.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۳۰۶۹۹۶۷۶۸ تماس گرفته و با آی دی @khabarkhan34 در شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرند.

 

 

شریفی با اشاره به اینکه آثار برگزیده در مطبوعات و رسانه های محلی و سراسری به نام صاحب اثر منتشر خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ مصادف با ولادت حضرت زهرا(س) و داوری آثار هم ۱۸ تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ است.

 

 

وی گفت: ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ مصادف با سالروز تولد حضرت رقیه(س) آثار برگزیده اعلام می شود و در بخش اوّل به نفر اوّل تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و ۱۰ میلیون ریال؛ نفر دوم تندیس جشنواره و لوح تقدیر و ۸  میلیون ریال و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۶  میلیون ریال اعطا می شود و در بخش دوّم هم به نفر اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۸  میلیون ریال؛ نفر دوّم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۶  میلیون ریال و به نفر سوّم هم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۴  میلیون ریال اهدا می شود.

 

 

 

وی سیدعلی میرافضلی، روح الله ابوالهادی، ایمان محمدآبادی، علی اکبر خدادادی، زهرا قدیری را هیئت داوران نام برد و افزود: این رویداد به همت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، مؤسسه فرهنگی موج مهر علوی رفسنجان و اندیشکده بانوان رفسنجان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: برای دخترم رفسنجان جشنواره ملی تندیس جشنواره میلیون ریال لوح تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد