Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) جمعیت دفاع از ملت فلسطین بیانیه ای صادر و توهین به پیامبر مهربانی را محکوم کرد و توهین به این ساحت قدسی را یک حرکت جریانی دانست که از آبشخور صهیونیسم دستور می گیرد.

به گزارش جماران، متن این بیانیه به این شرح است:

امروز میلاد فردی است که حقیقتا هدیه خداوندی برای بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که خدا او را رحمتی برای دنیا و عقبی دانسته است «وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ». البته چه خوش هدیه ای است پیامبر مهربانی ها که تمام عمر دغدغه هدایت بشر به نیک فرجامی داشت. چنان که امیرالمؤمنین علی علیه السلام، برادر و داماد و وصی و خلیفه اش در وصف ایشان می فرماید پیامبر چونان طبیبی دوار برای یافتن بیماران و درمان آنها بود «وَ مِنْهَا طَبِیبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ قَدْ أَحْکَمَ مَرَاهِمَهُ وَ أَحْمَى مَوَاسِمَهُ یَضَعُ ذَلِکَ حَیْثُ الْحَاجَةُ إِلَیْهِ مِنْ قُلُوبٍ عُمْیٍ وَ آذَانٍ صُمٍّ وَ أَلْسِنَةٍ بُکْمٍ مُتَتَبِّعٌ بِدَوَائِهِ مَوَاضِعَ الْغَفْلَةِ وَ مَوَاطِنَ الْحَیْرَةِ».

محمد صل الله علیه و آله، دردانه آفرینش بود و انتخاب شد تا اخلاق را در جامعه به کمال برساند. کسی که بدی می دید و خوبی می کرد و البته از کسی که هدف از رسالتش کمال بخشی به مکارم اخلاق است چیزی به غیر از این انتظار نیست که فرمود «إنَّی بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ». اما چه ستمکارند کسانی که این هدیه خداوندی را استقبال نکرده و به ساحت مهربانش اهانت روا می دارند. بی تردید اینان جز اینکه آبروی خویش به ثمن بخس به تاراج بگذارند، هیچ سودی نخواهند برد و باید عقوبتی سخت از سوی خدا را منتظر باشند.

بی تردید اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبر عظیم الشأن اسلام و نیز اهانت رئیس جمهور فرانسه(کسی که در گذشته کوتاهش، پلیدی رفتار برجسته است) به این ساحت قدسی یک حرکت جریانی است که از آبشخور صهیونیسم دستور می گیرد. همانانی که خدایش دشمن ترین انسان ها نسبت به مؤمنین معرفی کرده است «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا». همانانی که از آغاز تولد رسول الله(ص) در پی کشتنش بودند.

اما اراده خدا آن بود که دین اسلام نشر یابد و قوام گیرد و جهانی شود و خواهد شد که فرمود:«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» و این وعده ای است که در تحقق آن هیچ شکی نیست.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین میلاد حضرت محمد(ص) و فرزند بزرگوارش حضرت امام صادق(ع) که سرچشمه دانایی بود و جهان اسلام تا همیشه مرهون ایشان است را به همه انسان ها و امت اسلام تبریک گفته و ضمن آرزوی اینکه همه از سفره پربرکت این هدایای آسمانی توشه علم و اخلاق برگیریم، اهانت ها به این ساحت قدسی را شدیدا محکوم کرده و از همه انسان های آزاده و خصوصا مسلمانان این انتظار است تا ضمن دفاع از شرافت دینی خود، با آراستن خویش به اخلاق محمدی(ص)، آوای خوش محمدی(ص) که همانا مهربانی نسبت به همنوع است را جهانی کنند که فرمود:«لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَة».

اخبار مرتبط پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان فرانسه روایت امام خمینی (س) از رفتار اخلاقی پیامبر اسلام (ص) با کافران حضرت محمد(ص) پیامبری که باید از نوشناخت رییس جمهور میلاد پیامبر اسلام (ص) را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت داریوش ارجمند در واکنش به اهانت به پیامبر اسلام: مکرون و ‌دارودسته‌اش اعتقادی به آزادی‌بیان ندارند اولین کسی که مژده پیامبری حضرت رسول(ص) را داد که بود؟/پیمان عقبه چه بود؟/چه شد که یثرب به مدینه تغییر نام داد؟/ریشه عقد اخوت به کجا برمی گردد؟/عفو عمومی به مکیان به فرمان پیامبر(ص) لاریجانی: توهین به پیامبر اسلام، خط قرمز مسلمانان است رئیس‌جمهور: بی‌احترامی به پیامبر ضداخلاق است/از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا جمعیت دفاع از ملت فلسطین ولادت پیامبر سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این شهید بزرگوار سال ۱۳۴۷ در روستای مرزیجران پا به عرصه وجود گذاشت پس از گذراندن دوران تحصیلات و در سن ۱۸ سالگی به خدمت سربازی اعزام شد.
خدمت سربازی شهید آگلی همزمان با جنگ تحمیلی بود که ایشان برای پاسداری از اسلام و دفاع از حق و حقیقت به جبهه اعزام شد.
شهید مجتبی آگلی دلاور مردی که علاوه بر اینکه سرباز وطن بود از آرمان‌های اسلام و انقلاب نیز دفاع کرد و داستان زندگی اش سرشار از همه خوبی هاست.
سرانجام شهید مجتبی آگلی در سی و یکمین روز از تیرماه سال ۶۷ در سن ۲۰ سالگی در پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی