Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:13:32 GMT

ورنر: شانس خوبی برای قهرمانی چمپیونزلیگ داریم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۱۱۷۴

ورنر: شانس خوبی برای قهرمانی چمپیونزلیگ داریم

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی معتقد است که این تیم می‌تواند تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا بالا برود.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از پیروزی روحیه‌بخش و پر گل خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کراسنودار فردا شب در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی میزبان رن فرانسه خواهد بود. تیم فرانک لمپارد در حال حاضر با چهار امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته و پیروزی در مسابقه فردا می‌تواند امیدهای این تیم را برای صعود تا حدود زیادی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

تیمو ورنر یکی از آماده ترین بازیکنان چلسی پیش از بازی فردای این تیم مقابل رن گفت: " 10 حضور ابتدایی من در چلسی واقعاً خوب بوده و تا به اینجا چیزهای زیادی آموخته ام. اوضاع در این جا نسبت به فوتبال آلمان متفاوت است. از طرفی بعد از اتمام قرنطینه برخی بازیکنان و با کامل شدن تیم شرایط خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

 

در ابتدای امر حضور در یک لیگ جدید کمی دشوار است اما رفته رفته من به این درک رسیدم که چه سبکی مورد نیاز تیم است. امیدوارم شرایط همینگونه ادامه پیدا کند."

 

ورنر در ادامه گفت: " ما از بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم برخوردار هستیم و باید هدف مان را صعود به مراحل بالاتر قرار دهیم. ما به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ هستیم و فکر می‌کنم که از شانس خوبی نیز برای این موضوع برخورداریم."

 

 

 

 

ورنر در ادامه به تمجید از هم وطن خود یعنی کای هاورتز پرداخت و گفت: " من شناخت بسیار زیادی از او دارم و معتقدم که کای یکی از با استعدادترین بازیکن های دنیا محسوب می شود. او در عین جوانی مانند یک بازیکن بسیار با تجربه و خوش فکر عمل می‌کند."

چلسی تیمو ورنر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)

سال 2009 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2008/09،‌ دو تیم چلسی و بارسلونا در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در نیوکمپ با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، بارسلونا با گل دقایق پایانی اینیستا موفق شد بازی را با تساوی 1-1 به پایان برساند. تصمیمات جنجالی داور مسابقه از جمله نکات قابل توجه این بازی بود.

دانلود (46.6MB)

دیگر خبرها

  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!