Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان تیم دینامو کیف اوکراین است.

بارسلونا و دینامو کیف در چارچوب بازی های مرحله گروهی فصل 21-2020 لیگ قهرمانان، فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در نیوکمپ به مصاف هم می روند. این بازی در سایه کرونا و در شرایطی برگزار می شود که 9 بازیکن دینامو کیف به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بازی فردا را از دست می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بارسلونا و دینامو کیف:

اطلاعات بازی بارسلونا و دینامو کیف تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 14 آبان 1399 (4 نوامبر 2020) ساعت برگزاری: 23:20 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم نیوکمپ، بارسلونا داور: مایکل اولیور (انگلیس) بررسی وضعیت تیم های بارسلونا و دینامو کیف بارسلونا فصل جدید لیگ قهرمانان را خوب شروع کرده است و دو بازی ابتدایی خود مقابل فرانس واروش و یوونتوس را با پیروزی پشت سر گذاشته است اما در لیگ روزهای خوبی را سپری نمی کند. بارسلونا در 4 بازی اخیر خود در لالیگا طعم پیروزی را نچشیده است و فقط 2 امتیاز به دست آورده است. بارسلونا امیدوار است که روند خوب خود در لیگ قهرمانان را ادامه دهد و بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. خبر خوب برای بارسلونا این است که تراشتگن به بازگشت نزدیک است و ممکن است در لیست بارسلونا برای تقابل با دیناموکیف قرار بگیرد اما ساموئل اومتیتی و فیلیپه کوتینیو همچنان مصدوم هستند. دینامو کیف اوکراین لیگ قهرمانان را با شکست مقابل یوونتوس و تساوی مقابل فرانس واروش آغاز کرد. آن ها در لیگ اوکراین برخلاف لیگ قهرمانان، وضعیت خوبی دارند و با 20 امتیاز از 8 بازی در صدر جدول لیگ این کشور قرار دارند و تا به حال در لیگشان شکست نخورده اند. اما بازی فردا برای دیناموکیف بازی متفاوتی خواهد بود چرا که این تیم 13 بازیکن خود را در اختیار ندارد. 9 نفر از بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شده اند و حتی احتمال لغو این دیدار نیز وجود دارد.

کنفرانس خبری سرمربی بارسلونا

رونالد کومان: برای ستین احترام قائلم اما با نظر او در مورد سخت بودن هدایت مسی مخالفم

ترکیب احتمالی بارسلونا و دینامو کیف

بارسلونا (1-3-2-4): نتو | دست، پیکه، لنگلت، آلبا | دی یونگ، پیانیچ | مسی، پدری، فاتی | گریزمان

دیناموکیف (1-3-2-4): نشکرت | کدزیورا، زابارنی، پوپوف، سیروتا | شپلیف، آندریفسکی | سیگانکوف، بویالسکی، ده پنیا | سوپریاگا

غایبان بارسلونا و دینامو کیف

بارسلونا: فیلیپه کوتینیو، ساموئل اومتیتی، رونالد آرائوخو (مصدوم) - مارک آندره تراشتگن (نامشخص)

دینامو کیف: سیدورچوک (محروم) - تیمچیک، کوستفیچ، بوردا (مصدوم) - بوشکان، میکولنکو، کارافائف، بالوتا، شاپارنکو، سیتایشویلی، گاراماش، دولوند، بویکو (ابتلا به کرونا)

جدول رده بندی گروه G رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 بارسلونا 2 0 0 7 1 6 6 3 دینامو کیف 0 1 1 2 4 2- 1 رویارویی های پیشین بارسلونا و دینامو کیف

این دو تیم تا به حال 6 بار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفته اند که سهم هر تیم 3 پیروزی بوده است. بارسلونا در این 6 تقابل 9 گل زده و دینامو کیف 12 گل زده است. در کل این دو تیم تا به حال 10 بار با هم بازی کرده اند که سهم بارسلونا 6 برد و سهم دینامو کیف 3 برد بوده و یک بازی هم مساوی شده است. بارسلونا در این 10 بازی 18 گل زده و دینامو کیف 15 گل زده است. استویچکوف از بارسلونا با 4 گل زده، بهترین گلزن تقابل های این دو تیم است.

بهترین بازیکنان بارسلونا و دینامو کیف از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز بارسلونا لیونل مسی (9.45)

لیونل مسی، عثمان دمبله (2)

لیونل مسی (2) دینامو کیف شاپارنکو (7.04) سیگانکوف، ده پنیا (1) _ نکات آماری بارسلونا در 21 دیدار از 23 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان نباخته است. بارسلونا در 6 بازی از 7 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان، حداقل 2 گل زده است. دینامو کیف در 5 بازی از 6 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان، حداقل 2 گل زده است. بارسلونا در هر 7 دیدار خانگی اخیر خود گلزنی کرده است. بارسلونا با 7 گل زده، بهترین خط حمله این فصل لیگ قهرمانان را در اختیار دارد. پیش بینی هواسکورد

بارسلونا 3-0 دینامو کیف

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!

کار بزرگ شگفتی‌سازان؛ سرود لیگ قهرمانان فصل آینده در مونتیلیوی پخش خواهد شد.

طرفداری | ژیرونا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دیدار تیم‌های ژیرونا و بارسلونا از هفته سی‌وچهارم لالیگا با پیروزی 4-2 سرخ‌وسفیدها به پایان رسید. تیم شایسته میشل سانچز، مثل بازی رفت با 4 گل بارسلونا برای از پیش رو برداشت و جای آبی‌واناری‌ها در رتبه دوم گرفت.

با پیروزی مقابل بارسلونا، ژیرونا رسماً برای اولین‌بار در تاریخ خود به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. این دستاورد بزرگ در حالی به ثبت رسیده که سرخ‌وسفیدها دو فصل پیش از سگوندا دیویژن به لالیگا بازگشته بودند. تا الان حضور رئال مادرید، بارسلونا و ژیرونا از اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا، فصل 25-2024 قطعی شده‌است.

کار بزرگ میشل سانچز و شاگردان

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم