Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، «کاظم خاوازی» عصر سه شنبه در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار که به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری به طور فوق العاده در این وزارتخانه برگزار شد، افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری هماهنگی خوبی بین دستگاه های مختلف از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، و گمرک جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: براساس این مصوبه، وظیفه تامین همه نهاده های زراعی، باغی و دامی برعهده وزارت جهاد کشاورزی قرار می گیرد و ثبت سفارش همچنان در وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بقیه کارها با هماهنگی گمرک و بانک مرکزی توسط وزارت جهاد کشاورزی مدیریت می شود که امیدواریم این تصمیم‌گیری منجر به فراوانی نهاده‌ها برای تولید کنندگان شود.

خاوازی گفت: همچنین تصمیم گرفته شد، تنظیم بازار در سطح عمده فروشی در خصوص مرغ و تخم مرغ که یکی از نیازهای اصلی خانوار ها است، برعهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

کمبودی در تولید گوشت، مرغ و تخم مرغ نداریم

وزیر جهاد کشاورزی افزود: ما درخصوص تولید مرغ  و تخم مرغ و گوشت در کشور وضعیت خوبی داریم و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

خاوازی با تاکید براینکه تنظیم بازار در سطح خرده فروشی همچنان در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد، تصریح کرد: اکنون ارتباط خوبی بین وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه های ذیربط وجود دارد و این وعده را به مردم می دهیم که در ماه‌های آینده شاهد وضعیت خوبی در بازار باشند.

وی گفت: همچنین امروز ستاد تنطیم بازار مصوب کرد که تنظیم بازار گوشت قرمز در سطح عمده فروشی همانند مصوبه ستاد اقتصادی دولت برای مرغ و تخم مرغ بر عهده وزارت جهاد کشاورزی باشد و همچنین شرکت پشتیبانی امور دام برای ذخایر اقدام کند.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: امیدواریم تصمیم گیری های این ستاد منجر به اطمینان خاطر مردم برای تامین مواد غذایی مورد نیازشان شود.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی معدن و تجارت تنظیم بازار تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، یادگار احمدی اظهار کرد: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی اقلام خوراکی، کالاهای اساسی، پوشاک و کیف و کفش، طرح نظارت و بازرسی ویژه این ایام که از یکم اسفند سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری ادامه داشت، تعداد ۳۴۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و با مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط از واحدهای صنفی استان انجام شد، تعداد ۵۹۳ مورد تخلف صنفی ثبت و ۵۱۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخ‌نامه و ارائه نکردن فاکتور به ارزش ریالی بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال کشف شد که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

احمدی تصریح کرد: در این طرح نظارتی، تعداد ۱۵۲ مورد شکایت و درخواست مردمی به سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل صمت استان اعلام شد که از این تعداد، ۹۰ مورد توسط بازرسان اداره کل رسیدگی و ۶۲ مورد نیز در دست بررسی است.

کد خبر 748758

دیگر خبرها

  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان