Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رایان گیگز قادر به هدایت تیم ملی ولز در سه بازی آتی نخواهد بود
به گزارش آریا، سرمربی 46 ساله تیم ملی ولز بار دیگر با حواشی به سر تیتر اخبار برگشته است. گیگز اخیرا به آزار و کتک زدن نامزدش متهم شد و به همین دلیل بازداشت شده است. به نقل از بی بی سی، رایان گیگز با وجود تکذیب کردن اتهام آزار نامزدش، نمی تواند تیم ملی ولز را در بازی های آینده همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال ولز اعلام کرد با توافقی دو طرفه، رایان گیگز در سه بازی آینده تیم ملی ولز در ماه نوامبر، روی نیمکت نخواهد نشست و رابرت پیج، دستیار گیگز، تیم ملی ولز را در بازی های ملی پیش رو هدایت می کند. تیم ملی ولز از هفته آینده بازی هایش شروع می شود و باید به مصاف آمریکا، جمهوری ایرلند و فنلاند برود.
رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و سرمربی فعلی تیم ملی ولز به اتهام آزار و کتک زدن نامزدش توسط پلیس شهر منچستر بازداشت شده است. به نقل از تلگراف، روز یکشنبه، رایان گیگز به اتهام آزار معشوقه خود، کیت گرویل توسط پلیس شهر منچستر بازداشت شد. سخنگوی پلیس شهر منچستر در رابطه با این موضوع می گوید: در ساعت 10:05 روز یکشنبه، با پلیس تماس گرفته شد و گزارش یک تعرض و مزاحمت داده شد. زنی که حدود 30 سال سن داشت، دچار آسیب دیدگی و جراحات جزئی شده بود اما نیاز به هیچگونه درمانی نداشت. یک مرد 46 ساله (رایان گیگز) با استناد به بند 39 و 47 قانون تعرض، دستگیر شد.  
پلیس در ادامه افزود که گیگز به قید وثیقه و تا پایان تحقیقات پلیس آزاد خواهد بود. رایان گیگز 8 ماه پس از جدایی از همسر خود و از آگوست 2018 با کیت گرویل رابطه داشته است. فدراسیون فوتبال ولز نیز پس از دستگیری گیگز با انتشار بیانیه‌ای اذعان کرد که در حال حاضر هیچ اظهار نظری در این رابطه نخواهند داشت.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند پلیس با مراجعه به محل زندگی رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز و اسطوره باشگاه منچستریونایتد او را به اتهام ضرب و جرح نامزدش بازداشت کردند. این روزنامه‌ها اعلام کردند در آخرین ساعات یکشنبه شب تماسهایی با پلیس گرفته شده که نشان می داد از منزل رایان گیگز سر و صداهایی عجیب به گوش می رسد. پلیس با حضور در منزل سرمربی ولز او را به اتهام ضرب و جرح نامزدش بازداشت کرد.
مدیر برنامه‌های رایان گیگز دیشب به نمایندگان رسانه‌های خبری اعلام کرد: " گیگز همه اتهامات مطرح شده علیه خود را به شدت تکذیب می‌کند. او با پلیس همکاری می‌کند و در روند تحقیقات هر کمکی از دستش ساخته باشد خواهد کرد". بعد از دستگیری رایان گیگز‌، اتحادیه فوتبال ولز کنفرانس خبری او به عنوان سرمربی ولز را که قرار بود امروز برگزار شود لغو کرد. در این کنفرانس خبری قرار بود فهرست دعوت شده ها به تیم ملی ولز در آستانه سه دیدار این تیم مقابل آمریکا، فنلاند و ایرلند معرفی شود.
سخنگوی پلیس شهر منچستر بدون اشاره به اسم رایان گیگز به سان گفت: " به پلیس اطلاع داده شد که در یک منزل اتفاقاتی در جریان است. با حضور پلیس مشخص شد یک خانم 30ساله آسیبهایی جزئی دیده که البته نیاز به مراقبت پزشکی نداشت. یک مرد 46ساله هم به اتهام ضرب و جرح بازداشت شد". رایان گیگز دیروز بعد از ظهر بعد از چند ساعت بازجویی شدن در ایستگاه پلیس پندلتون در زمان بیرون آمدن از پاسگاه پلیس دیده شد ولی بلافاصله توسط نیروهای پلیس سوار بر یک اتوموبیل مرسدس مشکی شده و به مکانی دیگر منتقل شد.
منابع انگلیسی می‌گویند رایان گیگز مدتی است در این خانه که در آن دستگیر شد زندگی می‌کند. خانه ای در نزدیکی شهر منچستر که گیگز پیشتر برای مادرش خریداری کرده بود. رابطه گیگز با نامزدش که حالا به ضرب و شتم او متهم شده از تابستان 2018 رسانه ای شد، زمانی که این زوج برای گذراندن تعطیلات خود به ایتالیا سفر کرده بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رایان گیگز تیم ملی ولز پلیس شهر منچستر تیم ملی ولز بازداشت شد رایان گیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین ماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای هفتم تیر، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

وی افزود: به‌دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان نزاع با یکی از آشناهای خانوادگی خود در بوستان "ولایت" تهران ضربات چاقو خورده و به بیمارستان موردنظر واقع در شهر ری منتقل شده، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته است و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم، مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

سردار گودرزی گفت: پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهم را در جنوب شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به‌دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی مخفیگاه موردنظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

وی افزود: متهم در همان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم قتل فامیل خود با ضربه چاقو در بوستان ولایت اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر برقراری روابط خارج از چارچوب مقتول با یکی از اعضای خانواده‌اش دست به این جنایت هولناک زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، مرد جنایتکار برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 6099321

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا