Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از زندان رجایی شهر با حضور در بند نگهداری محکومان موسوم به تکفیری و گفتگو با آنان گفت: اسلام دین رحمت است و تاکید رسول بزرگوار اسلام بر رافت و مهربانی مسلمانان با یکدیگر است.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه اهل سنت و اهل تشیع با یکدیگر برادرند اظهار کرد: مرام و سلوک داعشی ارتباطی با آموزه‌های دینی ندارد و آنچه امروز موجب گردیده تا شما در حبس باشید اقداماتی است که برای برهم زدن نظم جامعه و امنیت مردم داشته اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان‌ها رافت اسلامی را یکی از ارکان عدالت در دستگاه قضایی کشور عنوان کرد و گفت: وقتی کسی خطایی می‌کند باید تاوان آن را بدهد، اما می‌توان زندان را به عنوان یک داروی تلخ جهت مداوای بیماری و یا دوربرگردانی برای بازگشت از خطا دانست، در این صورت زندان به عنوان نقطه‌ای برای اصلاح روش و بازسازی آینده خواهد بود.

رئیس سازمان زندان‌ها در این بازدید صحبت‌های زندانیان را استماع و در خصوص رسیدگی به مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار یکی از مددجویان که سابقه حبس در کشور‌های دیگر را نیز داشت گفت: در هیچ کدام از آن زندان‌ها ما حتی نمی‌توانستیم احکام دینی را بجا بیاوریم، اما در اینجا مانند خانه خودمان زندگی می‌کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین از بخش‌های دیگر این زندان نیز بازدید و با زندانیان گفتگو کرد. از نکات قابل توجه در این بازدید صرف ناهار رئیس سازمان زندان‌ها و هیات همراه با زندانیان بود.

حاج محمدی همچنین نماز مغرب و عشاء را در بند زندانیان موسوم به تکفیری اقامه کرد. این بازدید به مدت ۶ ساعت به طول انجامید.

بیشتربخوانید

تکذیب مطلب منتسب به قاضی و متهمان پرونده قتل‌شیرمحمدعلی در زندان بزرگ تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گفتگو با زندانیان اهل سنت رئیس سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید؛ سفر یک روزه رئیس سازمان زندان‌های کشور به بشاگرد

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

 

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه