Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دو شهروند سوئیسی به اتهام مظنون بودن به دست داشتن در حادثه تروریستی وین، نزدیک شهر زوریخ بازداشت شده اند.

منابع خبری شامگاه دیروز (دوشنبه) از وقوع تیراندازی در وین اتریش خبر دادند. محل تیراندازی در نزدیکی یک کنیسه یهودیان در وین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل دقیق این حادثه میدان «شوئدنزپلاتز» وین اعلام شده است.

بنابر اعلام رسانه‌های مختلف میان پلیس و فرد مظنون در این حادثه درگیری رخ داد و روزنامه اتریشی «کرونن سایتونگ» نیز گزارش داد که یک تروریست با کمربند انفجاری خودش را منفجر کرده است. گفته می‌شود که در این عملیات چند تروریست دیگر هم شرکت داشته اند.

عصر امروز، پلیس اتریش نیز اعلام کرد دو نفر را در ارتباط با حمله وین بازداشت کرده است.  در پی حملات مسلحانه وین، دست کم سه نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر زخمی شدند که وضعیت جسمی برخی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

«کارل نهامر» وزیر کشور اتریش، در نشستی مطبوعاتی ویژه درباره عملیات تروریستی شب گذشته در وین سه روز عزای عمومی اعلام کرد. 

نهامر گفت بررسی‌های پنجاه درصد از ویدیو‌های دریافتی از مردم که از حمله شب گذشته فیلم گرفته اند نشان میدهد احتمالا یک نفر عامل حمله بوده است و مدرکی از مشارکت مهاجمان دیگر در دست نیست. وی افزود تاکنون چهارده نفر از نزدیکان این فرد دستگیر شده اند.

انتهای یپام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله تروریستی اتریش حمله تروریستی وین شهروندان سوئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل دو برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، درمجموع به پرداخت ۱۰میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد