Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خوبرو از لگد مال شدن پرچم های استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل در زیر پای نمازگزاران آستان مقدسه بی بی حوریه (س) انزلی خبر داد .

حجت الاسلام «عباس خوبرو» امروز (سه شنبه، 13 آبان ) در گفتگو با شبستان یوم الله 13 آبان را یادآور سه مقطع تاریخی تبعیدحضرت امام خمینی(ره)به ترکیه در سال 43، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 اعلام کرد و اظهار داشت: این روز نماد عزت، مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خاری دشمنان این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه انزلی تصریح کرد: 13 آبان ماه یکی از درخشان ترین صفحات تاریخ حماسی توسط جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن رقم خورد و در حیات مبارزاتی ملت بزرگ ایران به مظهری برای استکبار ستیزی و منطق و عقلانیت رهبری و جوانان انقلابی تبدیل شد .

 

وی تاکید کرد: دنیا در جریان این اقدام انقلابی شاهد حقارت، سرگردانی و سراسیمگی ابرقدرتی  بود که علاوه بر افتادن نقاب از چهره اش خفت و زبونی شکست طبس را نیز تجربه کرد.

 

خوبرو افزود: اداره اوقاف و امور خیریه بندر انزلی و هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه ضمن گرامیداشت یوم الله 13آبان ماه، این روز را روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی می دانند. جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد.

 

وی توهین‌های رذیلانه و مکرر رییس جمهوری فرانسه (مکرون) به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد و افزود: این توهین ها یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد و ترس آنها از اسلام ناب محمدی را ظاهر می سازد.

 

خوبرو تصریح کرد: وظیفه همه آزادی‌ خواهان جهان و همه ادیان الهی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان  صورت می‌گیرد مقابله کنند.

 

وی در پایان از اجرای طرح ویزیت رایگان سلامت به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم اسلام حضرت محمد(ص) وامام جعفرصادق(ع) با حضور پزشک متخصص وعمومی با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه، سپاه بندرانزلی و آستان مقدسه بی بی حوریه(س) بندرانزلی خبر داد و خاطر نشان کرد: به مناسبت شب میلاد حضرت محمد(ص)وامام جعفرصادق(ع) جشنی نیز با حضور تعدادی از شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی در آستان مقدسه بی بی حوریه (س) برگزار شد.

 

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز استکبار ستیزی ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی استکبار ستیزی مساجد استکبار جهانی بی بی حوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • اعتراض تندروهای یهودی به سربازی اجباری با آتش‌زدن پرچم اسرائیل (فیلم)
  • رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)