Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در پی دستور رهبر انقلاب برای برخورد با گرانی کالاها، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این سازمان علاوه بر اقدامات فوری برای افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول، بی‌وقفه و بیش از گذشته در راستای برداشتن بار گرانی‌های بی منطق و رفع مشکلات معیشتی مردم خدمت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن بیانیه روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در پی دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر برخورد با گرانی کالاها، به این شرح است:
"بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّهِ وَلَوْ عَلَیٰ أَنْفُسِکُمْ

سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی سال‌های فعالیت خود بر آن بوده که با دفاع از حقوق مردم و رعایت انصاف، بار مشکلات معیشتی را به خصوص از روی دوش طبقات محروم برداشته و به گسترش عدل و انصاف در جامعه کمک کند.

در سال‌های اخیر با بهره‌ گیری از اقدامات اساسی و عملیاتی در راستای چابک‌سازی، اصلاح قوانین و برطرف‌سازی خلأهای قانونی، افزایش گشت‌های مشترک تعزیرات، تاکید ویژه بر مقابله با احتکار و اختفاء کالا به قصد گرانفروشی، تکریم ارباب رجوع، رسیدگی دقیق و فوری به شکایات، هوشمندسازی فرآیندها، توجه به حمایت از تولید و پرهیز همه‌جانبه از بی‌ احتیاطی‌های آسیب‌زا برای تولید واقعی و همچنین اجرای مرّ قانون؛ تلاش سازمان تعزیرات حکومتی بر آن بوده تا در عمل به وظایف محوله و برآورده کردن انتظارات ملت مومن و شهید پرور ایران اسلامی گام‌های بلندی بردارد.

امروز و با تأکید رهبر معظم انقلاب بر نقش سازمان تعزیرات در هماهنگی با سایر سازمان‌های دخیل در مهار گرانی‌های بی‌دلیل و بدون توجیه برخی کالاها، باری مضاعف بر دوش خود احساس می‌کنیم و بی‌شک در تمامی سطوح سازمان بر آن خواهیم بود تا به یاری خداوند متعال به فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب لبیک گوییم و علاوه بر اقدامات فوری برای افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول، بی‌وقفه و بیش از گذشته در راستای برداشتن بار گرانی های بی منطق و رفع مشکلات معیشتی مردم خدمت کنیم و گزارش آن را شفاف و روشن اعلام نماییم."

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حکومتی بیانیه گرانی سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی