Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تقویم رسمی امسال ۱۳ آبانماه مقارن با هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) است که روز‌های ۱۲ تا ۱۷این ماه را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرده اند.

حضرت محمد(ص) دارای یکصد و سه لقب بوده که از جمله آنها می‌توان به مصطفی، حبیب الله، خاتم النبیین، مختار و امّی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان همچنین دارای نُه کنیه بودند که اصلی‌ترین آن ابوالقاسم (ص)، ابوابراهیم (ص) و ابوالزهرا است.

۱۷ ربیع متبرک به روز ولادت امام صادق (ع) نیز است؛ ایشان ششمین امام شیعیان، و پنجمین امام از نسل امیرالمؤمنین (ع) هستند که کنیه‌شان ابوعبدالله و لقب مشهورشان «صادق» است. از جمله القاب دیگر ایشان می‌توان به صابر، طاهر، و فاضل اشاره کرد.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن فرخنده میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع)، مجموعه‌ای از زیباترین عکس‌نوشته‌ها ویژه این روز را برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم کرده‌ایم که در ادامه آنها را دریافت می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادت پیامبر ولادت امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث