Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش خوزستان درخصوص بازداشت چهار کارگر شرکت نیشکر هفت تپه گفت: چند روز پیش تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با راه اندازی تجمعات کارگری و ایجاد ناآرامی و اغتشاش با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان، مصطفی نظری سه شنبه شب افزود: با پیگیری مستمر رئیس کل دادگستری خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، کارگران شرکت نیشکر هفت تپه حقوق خود را تا مردادماه دریافت کردند و مابقی حقوق آنها با پیگیری‌های انجام شده به تدریج پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص علت بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه نیز گفت: چند روز پیش تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با راه اندازی تجمع کارگری و ایجاد هیاهو جلوی کارخانه و ممانعت از ورود مدیرعامل، باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شدند که با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند لذا با توجه به ناتوانایی ارائه وثیقه درنظر گرفته شده، هنوز در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش اظهارداشت: با توجه به فصل تولید و بهره برداری کارخانه و منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند و همچنین تاکید رئیس قوه قضائیه درخصوص حمایت از تولید ملی، با هرگونه ایجاد ناامنی و ممانعت از تولید، برخورد قانونی مناسب می‌شود.

وی با بیان اینکه حقوق و دستمزد شهریورماه کارگران به زودی پرداخت می‌شود، افزود: تا پایان سال پرداخت حقوق به طور مستمر و به روز انجام می‌شود لذا کارگران شرکت نیشکر هفت تپه از این جهت دغدغه ای نداشته باشند.

نظری از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی و مردم شهرستان شوش خواست با همدلی، اجازه ندهند چرخ کارخانه ها از حرکت باز بایستد و تولید متوقف شود.

وی همچنین انتشار کرونا در زندان دزفول را تکذیب و خاطر نشان کرد: هیچ کدام از کارگران بازداشت شده شرکت نیشکر هفت تپه به کرونا مبتلا نشده اند و همگی در سلامت کامل هستند.

کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در چند روز اخیر با حضور مقابل ساختمان مدیریت این شرکت نسبت به بازداشت چهار نفر از کارگران این شرکت اعتراض کردند.



بیشتر بخوانید: خلع ید مدیریت فعلی شرکت هفت تپه تا پایان آبان ماه انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان: مالچ نفتی حاوی مقادیر زیادی ترکیبات سمی و سرطان زاست لینک کوتاه: asriran.com/003AF5

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نیشکر هفت تپه کارگران شرکت نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم آمده است: پیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست.

در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.

حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود