Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی فردا: علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تاثیرات انتخابات آمریکا بر سیاست داخلی ایران در گفت‌وگویی اینستاگرامی با پایگاه خبری «فردا» گفت: «انتخابات آمریکا در اوضاع داخلی ما بی‌تاثیر نیست اما تاثیرش بیشتر در حوزه اقتصادی است تا حوزه سیاسی؛ به این معنی که پیروزی بایدن شوکی ایجاد می‌کند اما این شوک نمی‌تواند در کوتاه مدت باعث امیدواری مردم شود و امیدواری مردم بسته به آن خواهد بود که نتیجه مذاکرات احتمالی چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای بایدن برخلاف ترامپ که از برجام خارج شد، وعده داده است که به برجام برگردد اما این برگشت به معنای آن نیست که از لحظه برگشت به برجام مشکلات حل می‌شود یا همه تحریم‌ها برداشته می‌شود».
او ادامه داد: «از نظر سیاسی این طور نیست که مردم تحت تاثیر نتیجه آمریکا قرار بگیرند. اوبیت مردم در حال حاضر در داخل کشور معیشت است که انتخابات آمریکا فارغ از هر نتیجه‌ای به سرعت این نارضایتی را رفع نمی‌کند».
این فعال سیاسی درباره اینکه شرایط مذاکره بعد از تعیین نتیجه آمریکا چگونه خواهد بود، تصریح کرد: «چه بایدن رئیس‌جمهور شود چه ترامپ مذاکره با آمریکا رخ می‌دهد اما اینکه ترامپ رئیس جمهور شود روند مذاکره کندتر می‌شود و با انتخاب بایدن این روند تسریع می‌شود و راحت‌تر خواهد بود. اکنون در معرض ظالمانه‌ترین تحریم‌های آمریکا قرار داریم و شرایط دو کشور به‌گونه‌ای است که مذاکره را ضروری می‌کند».
او در پایان گفت: «پیش‌بینی من پیروز شدن بایدن است. بایدن از نظر رأی الکترال وضعیت بهتری دارد و ایالت‌های خاکستری به نفع بایدن است و می‌تواند 270 کرسی رأی الکترال را داشته باشد. از سوی دیگر آراء پستی هم می‌توانند تعیین‌کننده باشند و باید منتظر ماند تا نتیجه همه این‌ها و افزون بر این‌ها آراء حضوری مشخص شود».

منبع: فردا

کلیدواژه: علی صوفی فعال سیاسی اصلاح طلب انتخابات آمریکا انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن