Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه آستان قدس رضوی، حامد صادقی در این خصوص گفت: امروز مصادف با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع)، مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی آستان قدس رضوی با مشارکت خادمان بارگاه منور رضوی در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی، بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی آماده‌ شده و در میان افراد مستضعف که از قبل شناسایی شده‌اند به دست خدام امام رئوف(ع) توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: امروز به مناسبت ولادت پیامبر مهربانی‌ها و رییس مذهب شیعه، در نخستین اقدام، بیش از هشت هزار بسته کمک معیشتی با حضور ۶۰۰ نفر از خدام بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در منزل خانواده‌های محروم حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

صادقی افزود: بسته‌های کمک‌ معیشتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، رب، پنیر، مواد ضدعفونی و ماسک می‌شود.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بسته کمک‌ معیشتی برای خدمت‌رسانی به محرومان مناطق حاشیه شهر مشهد تهیه و توزیع کرده است.

او اضافه کرد: برای تهیه این بسته‌های کمک‌معیشتی، تاکنون بیش از هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

برچسب‌ها مشهد امام صادق آستان قدس رضوی مستضعفین پیامبر اکرم رزمايش همدلی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد امام صادق آستان قدس رضوی مستضعفین پیامبر اکرم رزمايش همدلی مشهد امام صادق آستان قدس رضوی مستضعفین پیامبر اکرم رزمايش همدلی اخبار کنکور آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»