Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:21:15 GMT

ترخیص فوری کالاهای رسوبی گمرک

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۲۴۷۵

ترخیص فوری کالاهای رسوبی گمرک

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از تسریع در ترخیص کالاهای رسوبی گمرک با دستور ویژه رییس جمهور خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا رزم‌حسینی در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: موضوعات مرتبط با قیمت گذاری، تنظیم بازار و عرضه فراوان کالاها از موضوعات مهم روز است که در ستاد تنظیم بازار با اولویت دنبال می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات این ستاد هر هفته روزهای دوشنبه با حضور اعضا از جمله گمرک، وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی تشکیل و تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود. جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم در روز سه شنبه به دنبال فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری اجرا شده است.
وی با بیان اینکه با دستور ویژه رئیس‌ جمهور ترخیص کالاهای گمرک با فوریت انجام می‌شود و در این خصوص نیز هماهنگی میان گمرک، بانک مرکزی جهاد و وزارت صمت وجود دارد، ابراز امیدواری کرد که با ترخیص این کالاها و ورود مواد اولیه، بر قیمت‌ها و فراوانی کالا در بازار تاثیر بگذارد.

 وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار گوشت قرمز به دستور رئیس جمهور 

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گوشت قرمز گفت: بر اساس ابلاغ ریاست جمهوری و تصمیمات گرفته شده قیمت‌گذاری، عرضه، تامین، کنترل و خرید تضمینی گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام خواهد شد. مسئله قاچاق دام هم به دنبال اختلاف قیمت دام در ایران و کشورهای همسایه بوده که با هماهنگی‌های انجام شده جلوی آن گرفته خواهد شد و قیمت‌ها به حد قابل قبولی می‌رسد.

وزیر صنعت، معدن تجارت در پایان ابراز امیدواری کرد به دنبال تعامل بانک مرکزی، رسوب کالاها کاهش یافته و تامین مواد اولیه و کالاهای اساسی تسهیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رسوب کالا در گمرکات قاچاق دام گوشت قرمز تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان

ایسنا/گیلان معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی این استان و نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

 هیئت نمایندگان قوه قضائیه به همراه معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و هیئت همراه دیروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان از انبار مرکزی استان در شهر لولمان بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی پرونده ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی استان، جانمایی اصولی کالاها در انبار و جلوگیری از تضییع بیت المال تا تعیین تکلیف پرونده ها و کالاها مناسب ارزیابی شد.

علی اصغر عسگری، معاون پیگری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان، نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

هیئت نمایندگان قوه قضائیه گیلان نیز پس از بازدید از تمامی کالاها، وضعیت حال حاضر انبار مرکزی اموال تملیکی استان را مطلوب ارزیابی و اعلام کردند: تمامی کالاهای موجود در این انبار دارای شناسنامه کالا بوده و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل جمع آوری وفروش اموال تملیکی استان گیلان، در حاشیه این بازدید احمدرضا موقری، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از ادارات صادر کننده مجوزهای لازم جهت تعیین تکلیف کالاهای ویژه اداره کل استاندارد و معاونت غذا و داروی گیلان، اظهار کرد: این دستگاه ها در راستای صدور مجوزهای لازم و پیشبرد هر چه بهتر امور و فرآیند تعیین تکلیف کالاها، همکاری بسیار خوب و ارزنده‌ای با این اداره کل دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان