Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:58:00 GMT

«معصومانه» طرح جدید ویژه دختران نوجوان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۲۶۱۰

«معصومانه» طرح جدید ویژه دختران نوجوان

مریم شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اعلام اینکه فعالیت جدید همزمان با سالروز ولادت مبارک حضرت رسول الله (ص) و امام جعفر صادق (ع) آغاز شده است اظهار کرد: از آن جا که در ایام شیوع کرونا و به دلیل تعطیلی فیزیکی مدارس، استفاده همگان و بویژه نوجوانان از فضای مجازی افزایش چشمگیری پیدا کرده است، جمعی از خادمان رواق خواهران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بر آن شدند تا پاتوقی مجازی برای دختران نوجوان راه اندازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته بخش نوجوانان رواق خواهران در ایام قبل از همه گیری کرونا، برنامه های مختلف و متنوعی را برای دختران نوجوان زائر و مُقیم برگزار می کرد که اکنون و با توجه به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، این فعالیت ها به سمت و سوی فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

شهبازی ادامه داد: بنابراین هر روزه اطلاع رسانی های گوناگون و تولید محتوا در این کانال و دیگر بسترهای فضای مجازی رواق خواهران آستان مقدس فاطمی (س) انجام می شود تا با توجه به غیرحضوری شدن برنامه های این رواق، پل ارتباطی دختران و بانوان همچنان با حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (س) برقرار بماند.

مسؤول واحد فرهنگی رواق خواهران حرم مطهر آستان مقدس فاطمی (س) همچنین اضافه کرد: تاکنون در چند ساعت پس از افتتاح این کانال با عنوان «معصومانه» (masumaneh@) در ایتا و اینستاگرام، نزدیک به یک هزار نفر از دختران نوجوان به ما پیوسته اند و امیدواریم که دیگر دختران نوجوان نیز برای پیوند بیشتر با حرم بانوی کرامت، به این کانال بپیوندند و از مطالب آن بهره گیرند.

انتهای پیام/2258*40

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر مقدس قم آستان مقدس فاطمی س فضای مجازی کانال دختران نوجوان معصومانه دختران نوجوان رواق خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان گفت: خبر انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد و با افرادی که در این خصوص در فضای مجازی نشر اکاذیب می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود. - اخبار استانها -

سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان با واکنش به انتشار خبر و حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی گفت: بررسی در این حوزه انجام شد و موضوعی با عنوان انفصال از خدمت شهردار گلستان وجود ندارد.

وی با بیان تاکید بر برخورد با افرادی که به دنبال برهم زدن نظم عمومی و روانی جامعه هستند، افزود: افرادی که در فضای مجازی بر علیه نهادهای حکومتی، دولتی و امنیتی نشر اکاذیب می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

دادستان شهرستان بهارستان با بیان اینکه در حکم مذکور هیچگونه محکومیت و انفصال از خدمات قید نشده است، تصریح کرد: پیگیری‌ها از نهادهای پاسخگو در رابطه با این حکم انجام گرفت که نهادهای مربوط محکومیت و انفصال از خدمت را تایید نکردند.

احمدی با بیان اینکه مسئله‌ای با عنوان انفصال شهردار گلستان وجود نداشته است گفت: افرادی با سوء نیت به دنبال درگیر کردن مردم در فضای روانی منفی هستند.

اختصاص 25 هزار میلیارد تومان برای پیشرفت گلستان

ادامه عبدالله نوحی؛ فرماندار بهارستان نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان در واکنش به خبر انتشار تصویر حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی تاکید کرد: هیچ‌گونه حکم و احکامی مبنی بر انفصال از خدمت شهردار گلستان از سوی نهادهای قضایی و دولتی به فرمانداری ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی