Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وزیر ورزش، مدیرعامل پرسپولیس را تعیین می‌کند و مسئولیت تمام مشکلات باشگاه با او است.

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: وزیر ورزش، مدیرعامل یا سرپرست پرسپولیس را تعیین می‌کند؛ بنابراین مسئولیت تمام مشکلات باشگاه با اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه برخی از مدیران قبلی باشگاه، پرسپولیس را ویران کردند. هر مدیری می‌آید میلیاردها تومان بدهی برای مدیر بعدی می‌گذارد و می‌رود.

وی در خصوص وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: باید نهادهای مختلف مدیرانی که از پرسپولیس می‌روند را مورد بررسی قرار دهند که در دوره مدیریت خود چه کردند و این بدهی‌ها از کجا آمده‌ است. متأسفانه در این چند سال اخیر، به جز حمیدرضا گرشاسبی که عملکرد قابل قبولی داشت، بقیه مدیران موفق نبوده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون آینده این باشگاه خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات مدیریتی وارد زمین بازی نشود و برای تیم حاشیه درست نکند. به نظرم ورود این باشگاه به بورس همان بلایی را سر این تیم می‌آورد که انتقال پاس به همدان سر آن تیم آورد. دیدید که بعد از انتقال پاس از تهران به همدان، این تیم از فوتبال کشور محو شد.

بیشتر بخوانید: سمیعی امروز مدیرعامل پرسپولیس می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: بهروز سلطانی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس بهروز سلطانی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان در دیدار با محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: یزدی‌ها در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور قرار دارند و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور هستند.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های خون سازمان انتقال خون می‌باشد.
آقائی ضمن تشریح گزارشی از وضعیت اهدای خون در شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان به زودی مشکلات و موانع موجود در بحث اهدای خون مرتفع شود.
 محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر بابت طرز نگرش توسعه اهدای خون در شهرستان‌ها گفت: مطالبه مردم شهرستان جهت اهدای خون یکی از کوچک‌ترین مطالبات آنهاست و این امری است که باید هر چه سریعتر پیگیری و همچنین مشکلات نیز با کمک استان و مسئولان شهرستان مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد