Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، مقامات حوزه اجرای قانون روز سه شنبه اعلام کردند که حوالی ساعت ۱۱ صبح گزارشی مبنی بر وقوع یک تیراندازی احتمالی در یک مجموعه آپارتمانی در شهر هندرسون، در ۱۶ مایلی جنوب شرق لاس وگاس دریافت کردند.

بنا به گفته «جیسون کوزیک» رئیس اداره پلیس هندرسون در یک کنفرانس خبری، شخص تماس گیرنده صدایی همچون شلیک گلوله شنیده و فردی را دیده است که احتمالاً به دلیل اصابت گلوله زخمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس پس از حضور در محل حادثه، دو فرد را که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند و همچنین «یک مظنون احتمالی در داخل یک خودروی پارک شده در همان حوالی» یافتند.

این مقام پلیس ایالت نوادا اعلام کرد که هویت افراد درگیر در این حادثه تأیید نشده است و اینکه پلیس همچنان در حال بررسی و تحقیقات از جمله دلیل اصلی این تیراندازی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی آمریکا پلیس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل