Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا بزم آور گفت: به همت بچه های مسجدی کانون هم زمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، جشن ازدواج آسان یک زوج بی بضاعت در قالب جشن ازدواج فاطمی برگزار شد.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت بچه های مسجدی کانون هم زمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، جشن ازدواج آسان یک زوج بی بضاعت در قالب جشن ازدواج فاطمی با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!











رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت بیان کرد: هدف از برگزاری این جشن، تسهیل در امر ازدواج زوج های بی بضاعت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه با تاسی از سیره اهل بیت (ع ) به ویژه حضرت زهرا (س) بود.

 

 

 











وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته وحدت برگزاری پویش مجازی دلنوشته به رسول مهربانی بود و در همین راستا کودکان و نوجوانان دلنوشته هایی خطاب به آن حضرت نوشته و از طریق گروه مجازی کانون در واتس آپ برای ما ارسال کردند.











بزم آور اضافه کرد: علاوه بر این نیز در لبیک به فرمان رهبری مبنی بر ورود به عرصه مبارزه با کرونا اقدام به توزیع ۲۰۰ عدد ماسک پارچه ای در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد کردیم، این ماسک ها به همت بانوان مسجدی در گارگاه ماسک دوزی کانون دوخته شدند.










رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، برگزاری جلسه قرائت دعای معراج به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و دفع بیماری کرونا بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.









وی در خاتمه عنوان کرد: در آستانه آغاز هفته وحدت محله و مسجد به همت بچه های مسجدی کانون آذین بندی شده و در سالروز میلاد رسول مهربانی و امام جعفر صادق (ع) از گلدسته های مسجد مولودی پخش شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت جشن ازدواج ازدواج آسان سالروز میلاد جشن ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان