Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@23:25:09 GMT

ترامپ ایالت کلیدی فلوریدا را فتح کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۳۵۹۶

ترامپ ایالت کلیدی فلوریدا را فتح کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی این کشور که تلاش می کند با غلبه بر نامزد دموکرات و سرسخت خود جو بایدن، به مدت چهار سال دیگر کلید کاخ سفید را دستان خود حفظ کند، توانست در ایالت کلیدی فلوریدا، در رقابتی شانه به شانه، بایدن را کنار بزند.

تا این لحظه، جو بایدن ۲۰۷ رای الکترال و دونالد ترامپ ۱۴۸ رای الکترال را بدست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزدی که موفق به کسب ۲۷۰ رای  الکترال شود، پیروز انتخابات خواهد بود.

بنابر آماری که لحظه به لحظه از سوی رسانه های آمریکا اعلام می شود، ترامپ شانس بیشتری برای پیروزی در چند ایالت کلیدی دیگر دارد و درصورتی که این روند ادامه یابد، ترامپ نسبتا شانس بیشتری برای پیروزی نهایی در انتخابات دارد.

جو بایدن تا این مرحله از شمارش آرا، در ایالت های نیویورک، ایلینوی، ویرجینیا، مریلند، نیوجرسی، رود آیلند، دلاویر، کنتیکت ، ماساچوست و ورمونت پیروز شده است.

ترامپ هم تا این لحظه در ایالت‌های فلوریدا، اوکلاهاما، آرکانزاس، می‌سی‌سی‌پی، آلاباما، تنسی، کنتاکی، ویرجینای غربی، نبراسکا، وایومینگ، داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی و کارولینای جنوبی پیروز شده است.

مهم‌ترین عامل در پیروزی یا شکست یک نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تعداد آرای مردمی آنان نیست، بلکه میزان کسب آرای الکترال سرنوشت انتخابات را رقم می‌زند. هر نامزد برای پیروزی درانتخابات ریاست جمهوری از مجموع ۵۳۸ رأی به حداقل ۲۷۰ رأی الکترال نیاز دارد تا بتواند به کاخ سفید راه یابد. 

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بامداد سه شنبه سوم نوامبر به وقت محلی در آمریکا آغاز شد. از حدود دو ساعت پیش روند اخذ رای پایان یافته و شمارش آرا شروع شده است.

تعداد رای دهندگان در این دور از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در طول تاریخ انتخابات این کشور بی سابقه بود.

پربیننده ترین آخرین اخبار انتخابات آمریکا/ ترامپ و بایدن تا این لحظه در کدام ایالت‌ها پیروز شده‌اند؟ (به‌روز شده) ترامپ به «آی‌سی‌یو» منتقل شد! بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ تنگی نفس ترامپ! +فیلم جدید بایدن: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با کرونا بمیرند/ ترامپ: خانواده بایدن مثل جاروبرقی‌ پول را می‌بلعند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا نتیجه انتخابات آمریکا پیشتاز انتخابات آمریکا پیش بینی انتخابات آمریکا نحوه انتخابات آمریکا تاریخ انتخابات آمریکا 2020 اخبار جدید از انتخابات آمریکا آخرین اخبار انتخابات آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند